سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

احیا قنوات روستای اهل سنت باغک سفلی تربت جام

فرماندارتربت جام گفت: به همت خیرین و معتمدین پیروان ولایت قنوات روستای اهل سنت باغک سفلی تربت جام با صرف هزینه 20 میلیون تومان احیا شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، مرتضی حمیدی فرماندارتربت جام گفت :به دلیل خشکسالی های پی درپی بیش از ۱۵۰ قنات در تربت جام خشک شده که در اجرای طرح توسعه روستایی احیای قنوات در دستور کار دولت قرار گرفته است .

وی تصریح کرد: قنوات روستای باغک سفلی با صرف هزینه به میزان بیش از ۲۰میلیون تومان احیا شدکه مردم از این به بعد برای مصرف آب شرب،کشاورزی و دامداری مشکلی نخواهند داشت ومانع مهاجرت اهالی روستابه شهرهاو حاشیه نشینی می شود.

فرماندارتربت جام گفت: بامشارکت خیران و مردم منطقه تلاش خواهیم کرد که سایر قنوات خشک شده مجدداحیاشودو مشکل بی آبی روستاهایی که با تانکر آبرسانی می شود مرتفع گردد.

امام‌ جمعه تربت جام هم با اشاره به ویژگی های یک سنی و شیعه انقلابی گفت : یک شیعه و اهل سنت انقلابی پرتحرک درمقابل فتنه های استکبارو مزدورانش مقاوم می ایستدوبرای اسلام و مردم جان خود را تقدیم می کند.

حجت الاسلام جواد طاهری افزود: گروهای افراطی که نه شیعه و نه سنی هستند با ایجاد اختلاف به دنبال پیاده کردن اهداف آمریکا و اسرائیل هستند بایدبداند که آنان شیعه انگلیسی و سنی آمریکایی هستند .

وی با اشاره به ایات الهی و روایات دین تصریح کرد:باید حرکت های مردمی را تقویت کردواهل سنت انقلابی که تحول گراست و به دنبال پیشرفت وبه نام دین علیه استکبار جهانی تلاش می کند و شعار تقریبی می دهدباید مورد حمایت قرار گیرد.

امام‌ جمعه تربت جام با اشاره به احیا قنوات روستای باغک به همت خیرین ومعتمدین پیروان ولایت ادامه داد:مردم برای احیای قنوات نیازمندکمک خیران هستندو مدیرانی که به روستاها نمی آیند چگونه ادعا می کند که خادم مردمندو فقط موقع انتخابات حرف های قشنگ می زنندبلکه مردم درطول سال نیاز به کمک و همراهی دارند.


انتهای پیام/س.ج


احیا قنوات در باغک تربت جام

برچسب ها: کشاوزران ، بحران آب
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.