سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ایجاد تحول در شهر‌ها نیازمند تغییر رویکرد‌های فعلی مدیریت شهری است

معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزیر کشور گفت: ایجاد تحول و جهش در شهر‌ها نیازمند تغییر رویکرد‌های فعلی مدیریت شهری است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، مهدی جمالی نژاد، معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزیر کشور در ادامه سفر به استان اردبیل از سه شهر گرمی، زهرا و انگوت بازدید کرد و گفت: ایجاد تحول و جهش در شهر‌ها نیازمند تغییر رویکرد‌های فعلی مدیریت شهری است.

وی بیان کرد: طی سال جاری کمک‌های وزارت کشور و سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور به شهرداری‌ها و دهیاری‌ها انجام می‌شود، ولی ایجاد تحول و جهش در شهر‌ها و روستا‌های استان یک نگاه جدید را می‌طلبد که یکی از محور‌های آن دور شدن از تفکر اداره شهر و روستا با اتکای صرف به کمک‌های دولتی است.

رئیس سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور در ادامه بر توجه شهرداری‌ها و دهیاری‌ها و شورا‌ها به ابعاد مختلف اقتصاد مقاومتی تاکید نمود و گفت: برای اداره مطلوب شهر‌ها و روستا‌ها و تامین درآمد برای اجرای پروژه‌ها و تقویت زیرساخت‌ها چاره‌ای جز تغییر نگاه و رویکرد به اداره شهر و روستا و توجه ویژه به جذب سرمایه گذار و مشارکت بخش خصوصی نداریم.

انتهای پیام/ح

ایجاد تحول و جهش در شهر‌ها و روستا‌های اردبیل

برچسب ها: عمرانی ، شهرداری
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.