سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ساخت فیلم سینمایی اقیانوس پشت پنجره در میناب

نخستین سکانس فیلم سینمایی اقیانوس پشت پنجره به کارگردانی بابک نبی زاده در پنجشنبه بازار میناب و بازار دام، تصویربرداری شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از  هرمزگان،مهدی مددکار مجری طرح و مدیر تولید این فیلم سینمایی گفت: نخستین سکانس فیلم سینمایی اقیانوس پشت پنجره به کارگردانی بابک نبی زاده در پنجشنبه بازار میناب و بازار دام، تصویربرداری شد.

وی افزود:فیلم سینمایی نود دقیقه ایی اقیانوس پشت پنجره در ۵۷ جلسه فیلمبرداری با حضور ۶۰ بازیگر که ۵۷ بازیگر آن از استان هرمزگان است.

مجری طرح و مدیر تولید این فیلم سینمایی گفت: هزینه ساخت فیلم ۱۵ میلیارد ریال به تهیه کنندگی سیدجلال چاووشیان است که به مدت ۴۵ روز در میناب، قشم، بندرعباس، جزیره هنگام و هرمز فیلم برداری خواهد شد.

مددکار گفت: داستان فیلم در مورد بچه‌های سرزمینی است که پر از استعداد‌های طبیعی و جاذبه‌های گردشگری است وآن‌ها می‌خواهند سرزمین خود را معرفی کنند.

مدیر تولید این فیلم گفت: این فیلم در جشنواره بین المللی کودک و نوجوان اصفهان در ۲۸ مردادماه اکران خواهد شد.
انتهای پیام/ز


آغاز ساخت فیلم سینمایی اقیانوس پشت پنجره در پنجشنبه بازار میناب

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
مصطفی رحیمی زاده
۱۵:۴۳ ۲۶ خرداد ۱۳۹۸
با عرض سلام . دولت باید در اولین اقدام عوارض خروج از کشور را که از ایرانیان خارج کشور بردارد تا خیلی ها که خانواده پرجمعیتی دارند با خیال راحت بیان شهر خودشون پولاشون رو خرج شهر کنن نه اینکه همان کشور خارج