سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رئیس انجمن مسلمانان حزب محافظه کار انگلیس: بوریس جانسون صلاحیت اخلاقی رهبری کشور را ندارد

رئیس انجمن مسلمانان حزب محافظه کار انگلیس، تهدید کرد اگر جانسون به عنوان نخست‌وزیر انتخاب شود، با وجود ۳۶ سال عضویت در این حزب، از آن خارج می‌شود.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از پایگاه اینترنتی ایندیپندنت، محمد امین، رئیس انجمن مسلمانان حزب محافظه کار انگلیس، بوریس جانسون، وزیر امور خارجه سابق و نامزد سمت نخست‌وزیری انگلیس را با آدولف هیتلر رهبر نازی‌های آلمان مقایسه کرد و تهدید کرد اگر جانسون به عنوان نخست‌وزیر انتخاب شود، با وجود ۳۶ سال عضویت در این حزب از آن خارج می‌شود.

وی افزود جانسون که در دور اول رقابت سمت نخست‌وزیری پیروز شده است صلاحیت اخلاقی رهبری کشور را ندارد.

رئیس انجمن مسلمانان حزب محافظه کار اعلام کرد وزیر امور خارجه سابق انگلیس از عواقب توهین به پوشش مسلمانان در مقاله‌ای در دیلی تلگراف در تابستان گذشته مطلع بوده است.

وی در ادامه گفت: «آدم‌های وحشتناک زیادی معروف بوده اند. محبوبیت محک به شمار نمی‌رود. محک (واقعی) صلاحیت اخلاقی برای نخست‌وزیری است و من فکر می‌کنم او در این آزمون شکست می‌خورد.»

وی افزود: «بسیاری از مردم آلمان تصور می‌کردند هیتلر فرد مناسبی برای آن هاست. نمی‌گویم او (جانسون) می‌خواهد مردم را به اتاق گاز بیندازد. او فردی لوده است. از نظر من وی صلاحیت ندارد رهبر حزبی باشد که من عضو آن هستم.»

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.