سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اعتراض نماز گزاران شهر زیراب به هنجار شکنان سد لفور

نمازگزاران نماز جمعه امروز شهر زیراب امروز با به دست گرفتن پلاکارت‌هایی در خطبه‌های نماز جمعه و گلزار شهدای امامزاده عبدالحق (ع) به هنجارشکنان سد لفور اعتراض کردند

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، حجت الاسلام رضایی امام جمعه شهر زیراب سوادکوه امروز در نمازجمعه این شهر، ضمن حمایت از اقدام نیروی انتظامی در ایجاد سامانه پیامکی در رابطه با هنجارشکنان  سد لفور ، گفت: همه دستگاه‌ها و سازمان‌ها و دستگاه قضائی باید در این زمینه نیروی انتظامی را یاری کنند.
 
وی از نیروی انتظامی در ایجاد سامانه پیامکی برخورد با هنجارشکنان حمایت کرد و افزود: باید عرصه بر هنجارشکنان تنگ و حقوق مردم استیفا شود.

وی افزود: این وظیفه شرعی، دینی و قانونی همه بوده و مطالبه مردم از حکمرانان خود در حفظ امنیت و سلامت جامعه است.

نمازگزاران نماز جمعه امروز شهر زیراب خواستار استفاده درست از جاذبه‌های گردشگری و طبیعی سوادکوه بودند.

نمازگزاران نماز جمعه شهر زیرآب گفتند، سوادکوه ازجاذبه‌های گردشگری طبیعی و خدادادی زیادی برخوردار است، اما باید طبق قوانین اسلامی و حفظ شئونات وحجاب اسلامی استفاده شود وبا هنجارشکنان و کسانی که بد حجابی و ترویج بی حجابی رواج می‌دهند برخورد شود.

نمازگزاران با همراه پلاکارت‌های که نوشته شده بود ما مردم حزب الهی شهرستان سوادکوه در خواست برخورد و اقدام به هنگام قضایی و انتظامی با هرگونه هنجار شکنی را داریم، قدم توریست روی چشمانمان در مقابل تروریست‌های فرهنگی تمام قد می‌ایستیم و سوادکوه برای توریست بهشت است، اما برای هنجار شکنان جهنم اعتراض خود را اعلام کردند.

انتهای پیام/آ
 
 

پویش نماز گزاران نماز جمعه شهر زیراب به هنجار شکنان سد لفور

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.