سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تجربه برجام، بدعهدی‌های آمریکا را به خوبی نشان داد

خطیب موقت جمعه بیرجند گفت: ما هیچ اعتمادی به آمریکا نداریم و تجربه برجام، بدعهدی‌های آمریکا را به خوبی نشان داد.

 به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ، حجت الاسلام مختاری امروز در خطبه‌های نماز جمعه گفت: پیشنهادمذاکره آمریکا با ایران، پوششی برای فریب است و ما هیچ اعتمادی به آمریکا نداریم و تجربه برجام، بدعهدی‌های آمریکا را به خوبی نشان داد.


وی با بیان اینکه امروز همه جناح ها، دولت و ملت آگاه هستند که آمریکا قابل اعتماد نیست، افزود: ما به پیروی از رهبری حکیم و فرزانه انقلاب، هیچ گونه مذاکره‌ای را نمی‌پذیریم و کسانی که به دنبال مذاکره هستند را نفوذی بیگانگان می‌دانیم.


خطیب موقت جمعه بیرجند گفت: آمریکا به خوبی می‌داند که تحریم و جنگ جواب نمی‌دهد و می‌خواهد با مذاکره به ایران ضربه بزند.


حجت الاسلام مختاری همچنین با اشاره به نقش اروپا در برجام افزود: اروپا در برجام منافقانه کار می‌کند و پشت صحنه، هم دست آمریکا است و به دنبال مسیری است که راه را برای برجام‌های جدید باز کند که این کمال گستاخی و فریبکاری است.


وی همچنین با فریبکارانه دانستن اظهارات آمریکائی‌ها مبنی بردغدغه پیشرفت ایران افزود: آمریکا می‌گوید می‌خواهم ایران را به پیشرفت برسانم که این نهایت فریبکاری است.


امام جمعه موقت بیرجند در ادامه تأکید کرد: راه ما، راه انبیاء، اولیاء، قرآن، امام، شهدا و بندگی خدا است نه راه نوکری استکبار و اگر بنا بود ما راه شیطان را بپذیریم، آمریکای مستکبر و نوکرانش را از کشور بیرون نمی‌راندیم.


حجت الاسلام مختاری با اشاره به اهمیت بیانیه گام دوم انقلاب نیز افزود: این بیانیه شامل سه بخش نگاه به گذشته، حال و آینده است که قطعا بدون توجه به گذشته و حال و بررسی نقاط قوت و ضعف آنها، نمی‌توانیم گام‌های بعدی را به درستی برداریم.


وی افزود: دشمن می‌کوشد تا با جنگ اقتصادی و جنگ روانی، ما را نسبت به آینده نا امید کند که باید مراقب باشیم با ایمان و بصیرت، گرفتار این فتنه‌ها نشویم.


حجت الاسلام مختاری با بیان اینکه پشتوانه ما فرهنگ ناب توحیدی است گفت: فرهنگ ناب توحیدی، جز سعادت، عزت و خدمت نیست و هرگز در مسیر شیطان و نوکری آن‌ها حرکت نخواهیم کرد.
انتهای پیام/ب


مذاکره، پوششی برای فریب ایران نه صلح واقعی

برچسب ها: نماز جمعه ، برجام
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.