سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نشست کابینه رژیم صهیونیستی برای نامگذاری «شهرک ترامپ»

نشست هفتگی کابینه رژیم صهیونیستی با هدف افتتاح شهرک صهیونیست نشین ترامپ در منطقه اشغالی جولان سوریه برگزار می‌شود.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از روزنامه الشرق الاوسط، نشست هفتگی کابینه رژیم صهیونیستی با هدف افتتاح شهرک صهیونیست نشین ترامپ در منطقه اشغالی جولان سوریه، یکشنبه آینده در این منطقه (جولان) برگزار می‌شود.

با تصمیم بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی نشست هفتگی دولت اسرائیل یکشنبه آینده در یکی از شهرک‌های یهودی‌نشین در بلندی‌های اشغالی جولان برگزار می‌شود.

این نشست با هدف افتتاح شهرک یهودی نشین تحت عنوان «ترامپ» در منطقه جولان و در راستای قدردانی از تصمیم دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور آمریکا در به رسمیت شناختن حاکمیت اسرائیل بر بلندی‌های جولان برگزار می‌شود.

رژیم صهیونیستی در نشست یکشنبه آینده در جولان اشغالی به صورت رسمی تصمیم خود را برای نامگذاری «تپه ترامپ» (هضبه ترامپ) بر شهرک یهودی نشین فعلی «قلیع» اعلام خواهد کرد. بر این اساس نام تپه ترامپ جایگزین نام شهرک فعلی قلیع خواهد شد که در سال ۱۹۸۳ تاسیس شد، اما در پذیرش و اسکان شهرک نشینان ناموفق بوده است. ساکنان این شهرک در ۳۷ سال گذشته تنها به ۲۶۶ نفر رسیده است. این شهرک به جای روستای سوری قلع که اسرائیل در سال ۱۹۶۷ آن را تخریب کرد و ساکنان عرب آن به منطقه واسط در شمال ارتفاعات سوریه مهاجرت کردند، ساخته شد.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.