سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

امام جمعه اهل سنت ایرانشهر:

اتحاد میان مسلمانان آمریکا و غرب را به زانو در می‌آورد

امام جمعه اهل سنت ایرانشهر گفت: اتحاد، همدلی و همراهی مسلمانان با یکدیگر آمریکا و دنیای شرق و غرب را به زانو در می‌آورد بنابراین حفظ وحدت یک ضرورت اجتناب ناپذیر است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان،  مولوی عبدالصمد کریم زایی امام جمعه اهل سنت ایرانشهر در خطبه‌های این هفته نماز جمعه اهل سنت ایرانشهر اظهار داشت: اگر بین مسلمانان وحدت و همدلی باشد هیچ وقت آمریکایی و غربی‌ها نمی‌توانند در منطقه نفوذ کنند.

وی ادامه داد: دشمنان از نبود وحدت در میان مسلمانان سو استفاده کرده و در کشور‌های اسلامی هر کاری که دلشان می‌خواهد انجام می‌دهند.

امام جمعه اهل سنت ایرانشهر گفت: کشور‌های اسلامی باید اختلافات میان خودشان کنار بگذارند و با همدیگر در برابر دشمنان اسلام و بشریت متحد شوند.

وی با دعوت نمازگزاران به تقوای الهی و دوری از گناه گفت: یکی از اموری که در فرهنگ اسلامی و متون دینی اهمیت زیادی دارد تقوا، پرهیزکاری، دوری از آلودگی‌ها و گناهان، وحدت و همدلی است.

مولوی کریم زایی ادامه داد: آدمی اگر بخواهد در راه مستقیم قرار داشته باشد باید از تعالیم آسمانی و معارف قرآنی بهره‌مند شود.

وی افزود: تمام مشکلاتی که امروز دامن گیر امت اسلام شده به خاطر فاصله گرفتن از دستورات اسلام است.

انتهای پیام/ع

خطبه های نماز جمعه اهل سنت ایرانشهر 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.