سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رشد و توسعه کشور،توسعه از منظر انسانی است

رییس سازمان برنامه و بودجه گفت:همه تلاش ما این است که با نگاهی دقیق‌ شاخص‌های توسعه را ارزیابی کنیم و به عنوان متولی توسعه شهر‌ها ماموریتمان را به طور کامل انجام دهیم.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد،محمدباقر نوبخت رییس سازمان برنامه و بودجه در مراسم افتتاحیه هجدهمین نمایشگاه بین المللی گل و گیاه و ادوات باغبانی مشهد گفت: نوع نگاه مدیریت شهری مشهد به مفهوم برگزاری این نمایشگاه منطبق با الگوی توسعه انسانی و نگاه تکامل یافته و مناسبی است.

وی افزود: همه تلاش و پیگیری ما این است که با نگاهی هرچه دقیق‌تر شاخص‌های توسعه را ارزیابی کنیم و به عنوان متولی توسعه شهر‌ها ماموریتمان را به طور کامل انجام دهیم.

نوبخت ادامه داد: رشد و توسعه کشور نیز که به تائید رهبری هم رسیده است، توسعه از منظر انسانی است.

وی گفت: نگاه مدیریت شهری نسبت به برپایی نمایشگاه گل و گیاه، می‌توانست اقتصادی باشد مثل صادرات گل و گیاه یا فروش محصولات گیاهی، اما آنچه تاکید شده صرفا توجه به حال خوب و فرهنگ شهروندی می‌باشد.

رییس سازمان برنامه و بودجه کشور تصریح کرد: مهم است بدانیم حتی اگر همه کار‌ها در جهت رشد و توسعه صورت بگیرد، اما انسان احساس آرامش نداشته باشد، باید بدانیم توسعه مناسبی نیست و باید بیشتر از منظر مردم مدیریت کنیم.

انتهای پیام// ز.‌ی


افتتاح هجدهمین نمایشگاه بین المللی گل و گیاه و ادوات باغبانی در مشهد

برچسب ها: شهرداری ، محیط زیست
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.