سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دستگیری عوامل سرقت مسلحانه در دهلران

عوامل سرقت مسلحانه چند روز گذشته واحد طلافروشی در دهلران دستگیر شدند.

صابر نجومی دادستان عمومی و انقلاب شهرستان دهلران در گفت و گو با  خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ، گفت: با کار اطلاعاتی و تلاش شبانه روزی نیرو‌های اداره آگاهی نیروی انتظامی شهرستان، عوامل سرقت مسلحانه و تیراندازی در واحد طلا فروشی پاساژ وحدت شناسایی و دستگیر شدند.

دادستان دهلران افزود: در این رابطه ۴ نفر دستگیر و سه قبضه سلاح کمری و شوکر از متهمین کشف و ضبط شد.

نجومی افزود: همچنین مقدار ۸۰ گرم طلای سرقتی از آنان کشف و ضبط گردید.

این مقام قضایی بابیان اینکه: متهمین چهار نفر بودند که ۲ نفر مشارکت در سرقت و دو نفر نیز معاونت در سرقت تفهیم اتهام و با قرار بازداشت موقت راهی زندان شدند اظهارداشت: براساس تحقیقات بعمل آمده و اعترافات متهمین انگیزه اصلی آنان سرقت مسلحانه از واحد مورد نظر بوده وبرای این کار از روز‌های قبل بارصد سوژه و برنامه ریزی اقدام به این سرقت نموده اند.

دادستان عمومی و انقلاب دهلران افزود: متهمین برای این سرقت از یک دستگاه خودرو و موتورسیکلت استفاده کرده اند که به منظور فرار از شناسایی و دستگیری موتورسیکلت سرقتی و پلاک خودرو را نیز دستکاری نموده اند که با هوشیاری نیرو‌های آگاهی شهرستان در چنگال قانون گرفتار شدند.

نجومی بااشاره به سابقه دار بودن متهمین گفت: دربازجویی اولیه، متهمان به یک فقره سرقت از مغازه درسال گذشته نیز اعتراف کردند که طی آن مکمل ورزشی به ارزش ۳۵۰ میلیون ریال به سرقت برده اند.

دادستان عمومی و انقلاب دهلران در پایان بابیان اینکه این پرونده در شعبه اول بازپرسی دهلران درحال بررسی است، از هوشیاری و تلاش شبانه روزی نیرو‌های اداره آگاهی شهرستان قدردانی نمود.

انتهای پیام/ف

عوامل سرقت مسلحانه واحد طلافروشی در دهلران دستگیر شدند

برچسب ها: سرفت ، دادستان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.