سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نماینده مردم خراسان رضوی در مجلس خبرگان رهبری:

در کشور، مشکلی که قابل حل شدن نباشد، نداریم

نماینده مردم خراسان رضوی در مجلس خبرگان رهبری با حضور در شهرک صنعتی کاویان فریمان از نزدیک با صنعتگران، مدیران و کارگران واحد‌های تولیدی و صنعتی این شهرک دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد،آیت الله سیداحمد حسینی خراسانی نماینده مردم خراسان رضوی در مجلس خبرگان رهبری گفت: با توجه به این که امسال از سوی مقام معظم رهبری سال رونق تولید اعلام شده است، بر آن شدیم تا از نزدیک در جریان روند تولید، مشکلات و مطالبات کارگران و مدیران واحد‌های صنعتی قرار بگیریم و خواسته‌های آنان را به مسئولان منتقل کنیم.

وی در جمع صنعتگران و تولیدکنندگان شهرستان فریمان گفت: امروز که پرچم جمهوری اسلامی به همت مجاهدان و رزمندگان و به برکت خون شهیدان در دستان توانمند رهبر معظم انقلاب قرار دارد باید قدردان این فرصت و نعمت الهی بود.

نماینده مردم خراسان رضوی در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به سخنان رهبرمعظم انقلاب افزود: ما در کشور مشکلی که قابل حل شدن نباشد نداریم لذا درست است که در حصر اقتصادی و در شرایط سخت اقتصادی از سوی دشمنان قرار داریم، اما با همدلی، اتحاد و مقاومت به زودی این گردنه بیکاری، گرانی و رکود اقتصادی را پشت سر خواهیم گذاشت.

آیت الله حسینی خراسانی در پایان با تشکر ویژه از عملکرد مسئولان و دست اندرکاران صنعت فریمان تصریح کرد: حمایت از تولید ملی به عنوان یک سیاست راهبردی از سوی مقام معظم رهبری مورد تأکید است.

شایان ذکر است، در حال حاضر شهرستان فریمان در حال تبدیل شدن به قطب اول اقتصادی استان خراسان رضوی است.

انتهای پیام//ر. س



تاکید به حمایت از تولید ملی به عنوان یک سیاست راهبردی

برچسب ها: تولید ، صنعت
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.