سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

لزوم استفاده از ظرفیت های معین اقتصادی برای رفع مشکلات

امام جمعه منوجان از نیمه تعطیل بودن شهرک صنعتی منوجان بدلیل نداشتن بازار تولید چشمگیر، انتقاد کرد و خواستار استفاده از ظرفیت‌های معین اقتصادی در رفع مشکلات فرا رو شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، حجت الاسلام امین رضوانی امام جمعه و رئیس شورای فرهنگ عمومی منوجان در جلسه شورای فرهنگ عمومی گفت: تلاش مسئولین در زمینه‌های فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی ضروری است و این امر باید محقق شود.

وی افزود: الحمدلله درسال جدید شاهد نزول باران رحمت الهی بودیم و باید با مدیریت به موقع و آگاهی کامل در فصول کشاورزی زمینه‌های رونق اقتصادی خانواده‌ها توسط دستگاه‌های ذیربط فراهم شود.


رضوانی از نیمه تعطیل بودن شهرک صنعتی منوجان بدلیل نداشتن بازار تولید چشمگیر، انتقاد کرد و خواستار استفاده از ظرفیت‌های درونی همچون معین اقتصادی در رفع مشکلات فرا رو شد.

وی در ادمه سخنان خود به گام دوم انقلاب پرداخت و گفت: دراین بیانیه رهبرمعظم انقلاب افق بسیار روشنی را برای مردم و انقلاب در آینده پیش بینی کرده است و ضرورت دارد این بیانیه مانند وصیت نامه امام راحل بعنوان واحد درسی در مراکز آموزشی تدریس شود.

 شهرک صنعتی منوجان با مساحت ۴۹ هکتار در سمت چپ جاده منوجان- کهنوج واقع شده است.

انتهای پیام/ی

برچسب ها: اخباراقتصادی ، صنعت
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.