سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تاکید استاندار قزوین بر اشراف مجریان برگزاری انتخابات به قانون

استاندار قزوین گفت: اشراف مجریان برگزاری انتخابات به قانون، مهمترین ابزار برای اجرای قانون است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، عبدالمحمد زاهدی استاندار قزوین در ستاد انتخابات و مدیران سیاسی با بیان اینکه اشراف مجریان برگزاری انتخابات به قانون، مهمترین ابزار برای اجرای قانون است، گفت: انتخابات برای مجریان و همه مسئولین مهمترین آزمایش است و نباید هیچ خطایی در اجرای آن صورت بگیرد.

زاهدی افزود: مجریان انتخابات از همین امروز باید تمامی حرکات، نشست‌ها و رفت و آمدهایشان حساب شده باشد و تمامی مراودات و حضور در مراسم و میهمانی هایشان کنترل شود تا خدای ناکرده حرکت سئوال برانگیزی در طول برگزاری انتخابات نداشته باشند.

استاندار مشارکت و حضور مردم در پای صندوق‌های رای را دغدغه همه مسئولان دانست و اظهار داشت: کار‌ها و وظایف درست ما به همراه امانتداری شرط مهم برای شهروندان محسوب می‌شود و اگر آنان باور به انجام این کار کنند آن وقت شاهد حضور گسترده آنان در صحنه انتخابات خواهیم بود.

زاهدی، جامعه را مظهر وحدت ملی برشمرد و تاکید کرد: ما هیچ گاه نباید فشار‌های سیاسی و اقتصادی را وارد انتخابات کنیم و مردم نیز باید بدانند انتخابات تنها برای حفظ نظام و اداره صحیح کشور است و در درجه نخست نیز خود ما به عنوان مسئولان سهم قابل توجهی در آن داریم.

انتهای پیام/ک

برگزاری ستاد انتخابات و مدیران سیاسی در قزوین

برچسب ها: انتخابات ، استانداری
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.