سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

هدف از والیبال و اکو توسعه گردشگری اردبیل است

استاندار اردبیل گفت: برگزاری کنفرانس بین المللی کشور‌های عضو اکو و مسابقات لیگ ملت‌های والیبال جهان در اردبیل فرصت بسیار مناسبی جهت معرفی قابلیت‌های منحصر به فرد استان در حوزه گردشگری است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، اکبر بهنام‌جو، استاندار اردبیل در جلسه شورای گفت ‌و گوی دولت و بخش خصوصی استان اردبیل، گفت: برگزاری کنفرانس بین‌المللی کشورهای عضو اکو و مسابقات لیگ ملت های والیبال جهان در اردبیل فرصت بسیار مناسبی در جهت معرفی قابلیت‌های منحصر به‌ فرد استان در حوزه گردشگری و به خصوص گردشگری سلامت است و از این رو باید برنامه‌ریزی‌های دقیقی در راستای اجرای هرچه بهتر این رویدادها داشته باشیم.

وی افزود: با اجرای مناسب کنفرانس بین‌المللی اکو در اردبیل هر یک از میهمانان خارجی حاضر در اردبیل می‌توانند پس از خروج از اردبیل سفیران بسیار موثری در جهت معرفی پتانسیل‌های استان اردبیل باشند و در کنار آن نیز باید سرمایه‌گذارانی که تمایل به سرمایه‌گذاری در استان اردبیل را دارند شناسایی شده و تفاهم‌نامه‌های همکاری در طول برگزاری کنفرانس با این سرمایه‌گذاران منعقد شود.

استاندار اردبیل تصریح کرد: با توجه به پتانسیل‌های موجود در استان اردبیل، حوزه گردشگری یکی از بخش‌های مهم توسعه استان اردبیل مد نظر بوده که در سال‌های اخیر نیز موضوع گردشگری سلامت مورد توجه مسؤولان استانی قرار گرفته و بر اساس آن گام‌های مثبتی در این راستا برداشته شده است‌.

بهنام‌جو گفت: وجود آب‌گرم‌های متعدد در استان یکی از ظرفیت‌های بسیار مناسب در حوزه گردشگری سلامت در استان اردبیل است.

استاندار اردبیل افزود: در این راستا اعزام پزشکان اردبیل به کشور ترکیه جهت آموزش در حوزه پزشک آب‌درمانی در ماه‌های اخیر مورد توجه بوده تا بدین ترتیب با حضور پزشک متخصص این حوزه در آب‌درمانی‌های استان شاهد رونق و شکوفایی بیش از پیش باشیم.

انتهای پیام/ع

حوزه گردشگری یکی از بخش‌های مهم توسعه استان اردبیل است

 

برچسب ها: گردشگری ، والیبال
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.