سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیرکل حفاظت محیط زیست سیستان و بلوچستان:

رسانه ها، صدای محیط زیست

نشست صمیمانه مدیرکل حفاظت محیط زیست سیستان و بلوچستان و رابطان خبر در استان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، پور مردان️ مدیر کل حفاظت محیط زیست سیستان و بلوچستان درنشست خبری که با حضور اصحاب رسانه و خبرنگاران در سالن کنفرانس اداره کل برگزار شد ضمن گرامیداشت هفته محیط زیست، گزارشی از اقدامات صورت گرفته توسط اداره کل ارائه و پاسخگوی سوالات اصحاب رسانه درخصوص مسائل زیست محیطی استان بود.

️ وحید پورمردان در جمع خبرنگاران و اصحاب رسانه استان، با اشاره به برنامه‌های هفته و شعار روز جهانی محیط زیست ((کاهش آلاینده‌ها و پسماند، آسمان آبی، زمین سبز)) ترویج و اشاعه فرهنگ زیست محیطی را به عنوان مهمترین رویکرد سازمان مطرح کرد و به تشریح برنامه‌های انجام شده و قابل اجرا در این هفته پرداخت. وی همچنین گزارش جامعی از عملکرد حضور ۸ ماهه خود در مسند مدیریت حفاظت محیط زیست خود ارائه کرد.

️ وی در ادامه با تاکید به اهمیت محیط زیست و ضرورت حفاظت هرچه بیشتر از آن اظهار داشت: محیط زیست استان نیازمند توجه و مشارکت همه بخش‌های جامعه بوده و به استناد اصل ۵۰ قانون اساسی حفظ محیط زیست وظیفه همگانی است و همه انسان‌ها در قبال محیط زیست و منابع طبیعی مسئول هستند از اینرو وظیفه اصحاب رسانه در امر رساندن صدای محیط زیست، انعکاس معضلات زیست محیطی و اقدامات انجام شده در راستای کاهش این معضلات خطیر است. ما پیشنهادات و انتقادات سازنده و به حق رسانه‌ها را با فراغ بال پذیرا هستیم و امیدوارم با تلاش همکاران حفاظت محیط زیست استان و همکاری اصحاب رسانه بتوانیم معضلات زیست محیطی استان را کاهش دهیم.

️ در ادامه هر یک از رسانه‌ها و خبرگزاریها، دیدگاه‌های خود را در ارتباط با مسایل مرتبط با محیط زیست مطرح و به سوالات آنان پاسخ داده شد.

️ در پایان از اصحاب رسانه فعال در حوزه محیط زیست تقدیر شد و حاضرین دراین نشست، از موزه تنوع زیستی استان نیز بازدید کردند.

انتهای پیام/گ

‍️ رسانه ها، صدای محیط زیست

برچسب ها: محیط زیست ، رسانه
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.