وی درباره مغایرت حجم بسته های اینترنتی اظهار کرد: پس از اعلام قبلی رگولاتوری در این خصوص و با بررسی های بعمل آمده ، وجود این مغایرت بطور میانگین حداقل ۵ درصد تایید شد و علیرغم توضیح ارایه شده از سوی اپراتورها مبنی بر عوامل موثر بر این موضوع، مستندات ارایه شده به دلیل عدم ارتباط با مصرف کننده مورد قبول واقع نشد.
فلاح جوشقانی تصریح کرد: برخی اختلالات و اشکالات شبکه و سرباره های ناشی از پروتکل های اینترنتی باعث عدم تحویل کامل سرویس های خریداری شده به مشترکین شده و این موضوع بصورت عمدی و برنامه ریزی شده انجام نشده است. رگولاتوری به موضوع رسیدگی کرده و اپراتورهای ارائه کننده خدمات اینترنت ثابت ملزم شدند علاوه بر رفع این اشکالات، به منظور حمایت از حقوق مشترکان و جلب رضایت آنان، از امروز حجم مصرف منصفانه در خدمات اینترنتی خود را بدون دریافت هزینه، حداقل ۵ درصد افزایش دهند.
انتهای پیام/