سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تصویب طرح زیرگذر مدخل شهر کاشان در صورت قانع شدن شورای ترافیک استان اصفهان

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان گفت: در صورت قانع شدن مجموعه شورای ترافیک استان اصفهان از نظرات کارشناسان زیرگذر مدخل شهر کاشان تصویب و اجرای آن نهایی خواهد شد.

 به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،حجت الله غلامی، معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان، پس از پایان جلسه شورای عالی ترافیک استان اصفهان که به منظور بررسی و حل و فصل اختلافات مطرح بر سر پروژه زیرگذر مدخل شهربین شورای اسلامی شهر کاشان و شهرداری پشت در‌های بسته و بدون دعوت از خبرنگاران کاشان تشکیل شد در گفتگو با خبرنگاران درباره ارزیابی خود از نشست شورای ترافیک شهرتسان کاشان در محل فرمانداری کاشان گفت: در این جلسه به دلیل فرصت کم بیشتر کلیات سوالاتی که اعضای شورای شهر کاشان و شورای ترافیک شهر واستان داشتند ارائه شد.

وی افزود:، چون مشاوران فایل‌ها و مستندات خود را به همراه نداشتند قرار شد تا پایان این هفته سوالات بیان شده به صورت مکتوب به شورای ترافیک استان ارسال شود تا برای پاسخ کامل در اختیار مشاوران قرار بگیرد.

به گفته وی، در صورت قانع شدن مجموعه شورای ترافیک استان از نظرات کارشناسان زیرگذر مدخل شهر کاشان تصویب و اجرای آن نهایی خواهد شد.


معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان، گفت: اگر اعضای شورای شهر کاشان و دیگر سوال کنندگان از پاسخ‌های مشاوران قانع نشدند یک تیم پنج نفره منتخب از معاونت فنی عمرانی، شهرداری وشورای شهر کاشان در مدت ۱۵ روز موضوعات را بررسی خواهند کرد تا اگر اصلاح یا تغییری برای این طرح لازم بود اعمال شود.

غلامی، تصریح کرد: شورای ترافیک استان اصفهان در مورد نظر توقف طرح تا اعلام نهایی نتیجه نظرات کارشنان گفت ما خود را وارد مباحث اجرایی شهرستان نمی‌کنیم.

وی در مورد نظر مخالف یاموافق خود درباره اجرای زیرگذر مدخل شهر کاشان گفت: هر آنچه که نظر اعضای شورای ترافیک استان باشد آن را تشخصیض داده و اعلام خواهیم کرد.

به گفته وی، در باره ممانعت از حضور خبرنگاران در این نشست نیز از نظر وی منعی برای حضور آن‌ها نبود و می‌توانستند در این نشست شرکت کنند.

غلامی در پایان اظهارداشت: من فکر می‌کنم برای مطالعات ترافیک زیرگذر مدخل شهر از بهترین مشاوران کشور انتخاب شده اند که در انجام پروژه‌های بزرگ در مقیاس کشوری صاحبنظر هستند.

انتهای پیام/م

 

جلسه شورای عالی ترافیک استان اصفهان به منظور  بررسی طرح زیرگذر کاشان

برچسب ها: شهرداری ، شورای شهر
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.