سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

امام جمعه بروجرد:

حجاب و عفاف از ارزش های نظام اسلامی هستند

امام جمعه بروجرد گفت: حجاب و عفاف از ارزش های نظام جمهوری اسلامی محسوب می شوند، که رعایت آن از سوی افراد جامعه ضروری است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان، حجت الاسلام والمسلمین سید علی حسینی امام جمعه بروجرد گفت: حجاب و عفاف از ارزش های نظام جمهوری اسلامی محسوب می شوند، که رعایت آن از سوی افراد جامعه ضروری است.

 حسینی  در همایش حجاب و عفاف که در دفتر امام جمعه بروجرد برگزار شد، اظهار داشت: نباید اجازه داد عده‌ای با بدحجابی و یا سگ گردانی اقدامات ضد ارزشی انجام دهند.

وی حجاب را آبرو و شرافت برشمرد و اضافه کرد: برخی از افراد بی حجابی و بی بند و باری را از ماهواره و فرهنگ غرب تقلید می‌کنند و با پوششی نامناسب در خیابان‌ها حاضر می‌شوند که در این راستا باید اقداماتی صورت گیرد.

امام جمعه بروجرد بیان کرد: برای پوشش مناسب می‌توان از تولیدکنندگان لباس خواست تا لباس‌هایی مناسب با فرهنگ و در شأن مردم طراحی و تولید و روانه بازار شود.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی بدحجابی، سگ گردانی، گران فروشی، کم فروشی و احتکار را از منکرات برشمرد و ادامه داد: باید همه توان را به کار گرفت و با برنامه‌های ضد ارزشی و ضد فرهنگی مقابله کرد.

وی تاکید کرد: به زودی در بروجرد گروه‌های امر به معروف و نهی از منکر تشکیل می‌شود که این افراد در راستای برخورد با بدحجابی اقدام به تذکر لسانی خواهند کرد که اثر بسیار زیادی در کاهش بدحجابی دارد.

 امروز چهارشنبه جمعی از بانوان بروجردی در بیانیه‌ایی اعلام کردند: که ما بانوان بروجردی در راستای حفظ حجاب و عفاف همه سعی خود را به کار خواهیم گرفت و از هیچ تلاشی در این راه دریغ نخواهیم کرد.

در این بیانه آمده است: که از پلیس راهور بخواهید با خودروهایی که سرنشینان آنها کشف حجاب می‌کنند برخورد شود، همچنین با زنانی که با پوشش نامناسب اقدام به بدحجابی می‌کنند برخورد قاطع وقانونی صورت گیرد.

در ادامه این بیانیه افزوده شده است: در مراکز تفریحی بروجرد مانند گلدشت و ونایی بانوان با پوشش نامناسب حاضر می‌شوند که برخی از پوشش‌ها در شأن مردم نیست و باید نظارتها افزایش یابد.

انتهای پیام/ر

حجاب و عفاف از ارزش های نظام اسلامی

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.