سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

محسن کرمی نیا، سرپرست هیئت ورزش‌های همگانی شهرستان یزد شد

در مراسمی از زحمات چندین ساله سید عربی رییس هیات ورزش‌های همگانی شهرستان یزد قدردانی شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ، سیداحمد هاشمی معاون اداره کل ورزش وجوانان استان یزد در مراسم تکریم و معارفه رئیس هیئت ورزش‌های همگانی شهرستان یزد به فعالیت‌ها و سوابق سید عربی اشاره کرد و گفت: در طول دوران مسئولیت سیدعربی شاهد فعالیت‌های خلاقانه، جدید و ویژه بودیم که امیدواریم بتوانیم در آینده نیز از حضور ایشان در این عرصه استفاده کنیم.

وی درادامه به فعالیت‌های ورزش‌های همگانی در استان اشاره کرد و افزود: ورزش همگانی استان برای سومین سال متوالی موفق به کسب مقام اول کشور شد که این امر مهم در ابتدا مرهون تلاش‌های ورزش همگانی در شهرستان یزد به مدیریت سیدعربی بوده است.

هاشمی در ادامه ضمن تبریک به کرمی نیا به عنوان رئیس جدید هیئت ورزش‌های همگانی شهرستان یزد، از وی خواست در توسعه شاخص‌های ورزش همگانی اهتمام ویژه داشته باشد.

محسن کرمی نیا، رئیس جدید هیئت ورزش‌های همگانی شهرستان یزد هم دراین نشست به جایگاه بالای هیئت ورزش‌های همگانی یزد بین مردم اشاره کرد وگفت: برنامه یک ساله هیئت ورزش‌های همگانی شهرستان یزد در حال تنظیم است که به زودی ارائه می‌شود.

در پایان این نشست از فعالیت چندین ساله سیدحسین سیدعربی تقدیر و محسن کرمی نیا به عنوان سرپرست هیئت ورزش‌های همگانی شهرستان یزد معرفی شد.

انتهای پیام/ص

مراسم تکریم و معارفه رییس هیات ورزش های همگانی یزد برگزار شد

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.