سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

طوفان و گردوغبار ۱۰۹ سیستانی را راهی بیمارستان و مراکز درمانی کرد

مدیر مرکز حوادث و فوریت‌های پزشکی زابل گفت: ۱۰۹ نفر از مردم منطقه سیستان از روز گذشته تاکنون به سبب وزش طوفان و شدت گردو غبار راهی بیمارستان و مراکز درمانی شدند.

رفعت مدیر مرکز حوادث و فوریت‌های پزشکی زابل در گفت و گو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، گفت: ۱۰۹ نفر از مردم منطقه سیستان در شمال این استان به دلیل مشکلات تنفسی ناشی از توفان و گرد و خاک از ابتدای روز گذشته  تا کنون روانه بیمارستان‌ها و مراکز درمانی شدند.

وی افزود: این افراد به دلیل عوارض تنفسی، چشمی و قلبی ناشی از توفان به بیمارستان ها، مراکز درمانی و پایگاه‌های اورژانس مراجعه کردند.

روفعت گفت : از این تعداد ۴۳نفر جهت ادامه درمان در بخش های مختلف بیمارستان‌های تابعه دانشگاه علوم پزشکی زابل بستری شدند و ۶۶ نفر هم بصورت سرپایی از خدمات اورژانس های پیش بیمارستانی و بیمارستانی بهره مند شدند .

رفعت گفت: با توجه به خشک بودن تالاب هامون و در نتیجه بروز پدیده توفان و گرد و خاک همواره مردم منطقه سیستان به دلیل مشکلات مختلف که عمده‌ترین آن‌ها تنفسی و چشمی است به مراکز بهداشتی درمانی و بیمارستان‌ها مراجعه می‌کنند.

به گفته کارشناس هواشناسی سیستان وبلوچستان صبح امروز سرعت وزش باد در ایستگاه هواشناسی زابل ۷۶ کیلومتر بر ساعت رسید و شعاع دید افقی در محدوده فرودگاه این شهر را به ۶۰۰۰ متر کاهش داد.

انتهای پیام/ع

آلودگی هوا در سیستان  وبلوچستان

 
 
برچسب ها: اورژانس ، آلودگی هوا
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.