سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

گل‌های مقاوم به خشکسالی با هنر اوریگامی

مدیر خانه کودک اصفهان گفت: "گل‌های کاغذی" نام برنامه ایست که خانه کودک اصفهان برای آشنایی کودکان با گل‌های مقاوم به خشکسالی برگزار میکند.

زهرا کاظمی مدیر خانه کودک اصفهان در گفت و گو  با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، گفت: به بهانه‌ی روز جهانی گل، خانه کودک با همکاری سازمان پارک‌ها در باغ گل‌ها جشن آشنایی کودکان با گل‌های مقاوم به کم آبی را برگزار میکند.

وی با بیان اینکه این برنامه برای شهروندان رایگان است گفت: هدف ما ایجاد فضایی کارگاهی برای کودکان و نشان دادن زیبایی گل‌ها و نیز شیوه‌ی نگه داری از آنهاست.

کاظمی افزود:در این کارگاه‌ها که برای رده سنی ۴ تا ۱۲ سال برگزار خواهد شد برای آموزش به کودکان به عنوان نمونه از گل مغربی استفاده خواهیم کرد، زیرا این گل در برابر کم آبی بسیار مقاوم است.

مدیر خانه کودک همچنین بیان داشت: کودکان عزیز اصفهانی با کاغذ‌های اوریگامی که از قبل تهیه شده نمونه کوچک گل مغربی را با چند برش و تا،  میسازند و بر روی عروسک‌هایی که در نظر گرفته شده میچسبانند، همچنین آن‌ها علاوه بر اینکه باگل‌های متفاوت آشنا خواهند شد مهارت اوریگامی را نیز آموزش میبینند.

شهروندان اصفهانی میتوانند روز جمعه ۲۴ خرداد ماه ساعت ۱۷:۳۰ در باغ گل‌ها این فضای مفرح و موزیکال را به همراه فرزندانشان تجربه کنند.

انتهای پیام/ی
 


آموزش‌هایی برای کودکان در باغ گل‌ها

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.