سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سومین فصل تئاتر بچه‌های مسجد در خراسان شمالی کلید خورد

هشت نمایش سومین فصل تئاتر بچه‌های مسجد در خراسان شمالی اجرا می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ، سید مهدی کشمیری دبیر هنری سومین فصل تئاتر بچه‌های مسجد خراسان شمالی گفت: در این فصل از اجراها، هشت نمایش آماده شده که چهار نمایش در بجنورد، دو نمایش در جاجرم، و در شهرستان‌های فاروج و گرمه هم هر کدام یک نمایش اجرا می‌شود.
کشمیری با بیان اینکه هر نمایش طی چهار شب و در چهار مسجد اجرا می‌شود، زمان اجرای شهرستان‌ها را از ۱۰ تا ۲۱ خرداد ماه و در شهرستان بجنورد تا ۲۵ خرداد ماه اعلام کرد و افزود: در این ایام نمایش‌های ماموریت سری، احتکار ماه، کبوترانه، ایمان، منم مصیب، کُما، غربت قریب و عتیقه در سطح مساجد بجنورد و شهرستان‌ها اجرا می‌شود.
وی خاطر نشان کرد: نمایش غربت قریب به کارگردانی سعید نیستانی، نمایش ایمان به کارگردانی حسین اکبرزاده، نمایش منم مصیب به کارگردانی امیر زیبایی و اثر عتیقه به کارگردانی نازنین آریا وند در مساجد بجنورد اجرا خواهد شد.
وی با بیان اینکه نمایش کُما به کارگردانی کاظم نظم آرا و کبوترانه به کارگردانی مهدی فخرانی در مساجد شهرستان جاجرم به روی صحنه می‌رود، افزود: مساجد شهرستان گرمه میزبان نمایش ماموریت سری به کارگردانی انسیه حاجی زاده و مساجد فاروج هم میزبان نمایش احتکار ماه به کارگردانی حمیدرضا عابدی است.
انتهای پیام / م
منبع: شبستان


سومین فصل تئاتر بچه‌های مسجد در خراسان شمالی کلید خورد

برچسب ها: میراث فرهنگی ، تئاتر
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.