سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تلاش برای پررنگ شدن تئاتر درعرصه خیابانی و مسجدی

رئیس حوزه هنری خراسان رضوی گفت: سال‌های زیادی از حوزه نمایش خیابانی و مسجدی غفلت شده بود و ما تلاش کردیم تا هنر را به جمع‌های مردمی ببریم.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد،میثم مرادی رئیس حوزه هنری خراسان رضوی در نشست خبری که در محل حوزه هنری خراسان برگزار شد، گفت: هنرمندان به عنوان مصلحان اجتماعی می‌توانند از طریق نمایش به بیان نقد‌ها و نظرات خود بپردازند.

وی افزود: سال‌های زیادی از حوزه نمایش خیابانی و مسجدی غفلت شده بود و ما تلاش کردیم تا هنر را به جمع‌های مردمی ببریم تا نمایش علاوه بر جایگاه تخصصی خود بتواند در سایر عرصه‌ها نیز ظهور و بروز داشته باشد.

رئیس حوزه هنری خراسان رضوی اظهار داشت: باید تلاش کنیم تا تئاتر که در اجرا‌های صحنه‌ای پررنگ شده است در عرصه خیابانی و مسجدی نیز پررنگ شود، زیرا امروز به دلایل مختلف تئاتر در عرصه‌های عمومی کم‌رنگ شده است و ما باید بکوشیم تا این ضعف را جبران کنیم.

مرادی گفت: درصد مخاطبان ما در عرصه هنر‌های نمایشی با توجه به جمعیت کل مردم شهر قابل مقایسه نیست و به نظر می‌رسد باید تلاش کنیم تا جامعه مخاطبان هنر نمایش را افزایش بدهیم.

وی ادامه داد: توسعه زیرساخت‌ها، امری زمان‌بر و هزینه‌بر است و ما در همین راستا سالن تخصصی تئاتر حوزه هنری را در چند ماه آینده افتتاح خواهیم کرد.

رئیس حوزه هنری خراسان رضوی گفت: یکی از موضوعاتی که ما در این روز‌ها دچار آن هستیم سیاه نمایی علیه کشور است که هنرمندان ما می‌توانند با استفاده از نگاه مثبت خود به بیان پیشرفت‌ها و نقاط مثبت حرکت کشور بپردازند.

انتهای پیام//ر. س

تلاش برای افزایش مخاطبان جامعه هنر نمایش

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.