سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مونسان در چابهار:

سازمان میراث‌فرهنگی تمام توان خود را برای تحول در گردشگری چابهار به‌کار خواهد بست

رئیس سازمان میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری از مجتمع گردشگری در حال ساخت مینیاتور در منطقه چابهار بازدید کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، علی‌اصغر مونسان معاون رئیس‌جمهوری و رئیس سازمان میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری، که به استان سیستان و بلوچستان سفر کرده است، امروز از مجتمع گردشگری در حال ساخت مینیاتور بازدید به‌عمل آورد و از نزدیک روند احداث این مجتمع گردشگری را مورد بررسی قرار داد.

مجتمع گردشگری در حال ساخت مینیاتور دارای فضا‌های اقامتی، رستوران، محل‌های پذیرایی و آلاچیق است که در جاده زیبای ساحلی در چابهار در حال احداث است.

مونسان همچنین از جاده ساحلی و نیز کوه‌های مینیاتوری در منطقه چابهار بازدید و بر توسعه گردشگری در این منطقه زیبا از کشورمان تأکید کرد.

رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری همچنین از هتل لاله چابهار نیز بازدید به‌عمل آورد و در گفتگو با مسئولان استان سیستان و بلوچستان در جریان نحوه ارائه خدمات به گردشگران و مسافران داخلی و خارجی قرار گرفت.

در این بازدیدها، معاون رئیس‌جمهوری بر همکاری سازمان میراث‌فرهنگی، استانداری سیستان و بلوچستان و منطقه آزاد چابهار در خصوص توسعه و تأمین زیرساخت‌های گردشگری در منطقه زیبای چابهار تأکید کرد.

دکتر مونسان در این بازدید‌ها گفت: «سازمان میراث‌فرهنگی تمام توان خود را برای تحول در گردشگری چابهار به‌کار خواهد بست تا این منطقه به قطب گردشگری تبدیل شود.»

تعدادی از معاونان و مدیران سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری و جمعی از مسئولان استان سیستان و بلوچستان در این بازدید دکتر مونسان را همراهی کردند.

انتهای پیام/گ

 تحول در گردشگری چابهار

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.