سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برگزاری اجلاسیه 1000شهید مریوان

در راستای سلسله اجلاسیه کنگره 5400 شهید کردستان، اجلاسیه 1000شهید در مریوان برگزار شد .

 به گزارش  خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، اجلاسیه 1000شهید امروز(22خرداد) حضور سردار علی‌اکبر پورجمشیدیان معاون هماهنگ‌کننده نیروی زمینی سپاه پاسداران در مجموعه ورزشی زاگرس مریوان برگزار شد .

فرمانده سپاه مریوان در حاشیه برگزاری این اجلاسیه ضمن تقدیر از ادارات و مسوولانی که در برگزاری این اجلاسیه سپاه را کمک کرده‌اند، گفت: ما هر چه داریم از خون شهدا است و وظیفه همه ما این است که یاد شهدا را زنده نگهداریم.

وی افزود: اجلاسیه شهدای مریوان یکی از برنامه‌های کنگره ملی ۵۴۰۰ شهید کردستان است که برنامه‌ریزی شده بود و امروز با حضور مسوولان کشوری و لشکری، اقشار مختلف مردم و همچنین خانواده معظم شاهد برگزارشد.

وی با بیان اینکه مریوان به شهرستان هزار شهید شناخته شده است، اما آنگونه که باید در راستای معرفی این شهدا تلاش نشده گفت: امیدواریم این اجلاسیه زمینه‌ای برای معرفی شهدای مریوان باشد که در راستای دفاع از مرزهای کشور در این خطه جان خود را در طبق اخلاص گذاشتند.

در اجلاسیه 1000 شهید مریوان، که با حضور فرمانده های نظامی و بسیجی و خانواده های شهدا برگزارشد از سردیس شهید ملا برهان عالی رونمایی شد

گفتنی است، در پایان این مراسم از خانواده های معزز شهدا تجلیل و تقدیر شد.

انتهای پیام/م

 اجلاسیه 1000شهید مریوان برگزارشد

برچسب ها: شهدا ، دفاع مقدس
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.