سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اخبارحوادث امروز بیست و دوم خردادماه ۹۸؛

کشف ۳ هزار لیتر سوخت خارج از شبکه مجاز توزیع دردهاقان/کلاهبرداری از طریق شبکه‌های اجتماعی با وعده ازدواج در خمینی شهر

مهم‌ترین حوادث امروز بیست و دوم خردادماه سال ۹۸ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،مهم‌ترین حوادث امروزبیست و دوم خردادماه سال ۹۸ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

کشف ۳ هزار لیتر سوخت خارج از شبکه مجاز توزیع در دهاقان

سرهنگ "اسماعیل پریشانی فرمانده انتظامی شهرستان دهاقان اظهار داشت: در پی وصول اخباری مبنی اینکه فردی اقدام به قاچاق گازوئیل می‌کند بررسی موضوع در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: پس از هماهنگی قضائی یک گروه از ماموران وارد عمل شدند و تعداد ۲ دستگاه وانت نیسان و یک دستگاه وانت پیکان راکه در حین انتقال سوخت گازوئیل به محل دپو که در یکی از گلخانه‌های شهر "دهاقان" بودند توقیف کردند.

این مقام انتظامی بیان داشت: در مجموع مقدار ۳ هزار لیتر گازوئیل قاچاق کشف و یک نفر نیز در این رابطه دستگیر شد.

فرمانده انتظامی شهرستان دهاقان با اشاره به تحویل متهم به مراجع قضائی از شهروندان خواست، هر گونه اخبار مشکوک را از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.
 

کلاهبرداری از طریق شبکه‌های اجتماعی با وعده ازدواج در  خمینی شهر

سرهنگ"علی جعفری نژاد فرمانده انتظامی شهرستان خمینی شهر با اعلام جزئیات بیشتر این خبر گفت: در پی شکایت یکی از شهروندان مبنی بر اینکه مبلغ ۱۰ میلیون ریال به صورت غیر مجاز از حساب بانکی وی سرقت شده، بررسی موضوع در دستور کار پلیس فتای این فرماندهی قرار گرفت.

وی اظهار داشت: شاکی مدعی بود در شبکه اجتماعی تلگرام با شخص مونثی آشنا شده که باترفند ازدواج از من درخواست پول کرد و من هم مبلغ ۱۰ میلیون ریال به حسابش واریز کردم که بعد متوجه شدم تلفنش را جواب نمی‌دهد واز من سوء استفاده کرده است.

سرهنگ جعفری نژاد ادامه داد:با بکارگیری روش‌های تخصصی و اقدامات خاص پلیسی متهمه شناسایی و دستگیر شد.

وی تصریح کرد: متهمه در بازجویی‌های بعمل آمده به بزه ارتکابی اعتراف و پس از تشکیل پرونده مقدماتی تحویل مراجع قضائی شد.

فرمانده انتظامی شهرستان خمینی شهر در پایان به عموم شهروندان توصیه کرد: یکی از ترفند‌های کلاهبرداری اینترنتی این است که مجرمان، طعمه‌های خود را در شبکه‌های اجتماعی و چت‌روم‌ها شکار می‌کنند با دادن وعده‌هایی مانند ازدواج، اطلاعات شخصی کاربران را به دست آورده و با تهدید از طعمه‌های خود اخاذی می‌کنند. پس به راحتی به افراد غریبه اعتماد نکنند و در ورود به این فضا بی مهابا عمل نکنید و در گفتگو‌های اینترنتی با افرادی که آن‌ها را نمی‌شناسید ارتباط برقرار نکنید.

کشف ۴ میلیارد ریال کلاهبرداری در "شاهین شهر

سرهنگ "حسین بساطی" فرمانده انتظامی شهرستان شاهین شهر اظهار داشت: در پی شکایت چند شهروند از فردی جاعل که با وعده جعل گذرنامه و ویزای یکی از کشور‌های اروپایی، مبلغ ۴ میلیارد ریال از آن‌ها کلاهبرداری و متواری شده بود، بررسی موضوع در دستور کار ماموران پلیس امنیت عمومی این فرماندهی قرار گرفت.

وی افزود: مأموران در این راستا تحقیقات خود را آغاز و موفق شدند با شگرد‌های خاص پلیسی مخفیگاه این فرد را شناسایی و پس از هماهنگی قضائی او را دستگیر کنند.

این مقام انتظامی با اشاره به کشف تعدادی گذرنامه و ویزای جعلی به همراه وسایل جعل اسناد در مخفیگاه این فرد جاعل خاطر نشان کرد: فرد دستگیر شده به جعل و کلاهبرداری مبلغ ۴ میلیارد ریال از شهروندان با این شیوه اعتراف کرد.

فرمانده انتظامی شهرستان شاهین شهر در پایان از تحویل متهم به مراجع قضائی خبر داد و از شهروندان خواست، به هیچ عنوان فریب این گونه افراد شیاد را نخورده و در صورت برخورد با چنین افرادی موضوع را به پلیس اطلاع دهند.

انتهای پیام/م

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.