سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کشف بیش از ۷۹ کیلوگرم تریاک در خراسان شمالی

بیش از ۷۹ کیلوگرم تریاک در خراسان شمالی کشف شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ، سرهنگ محمد غلامی رئیس پلیس مواد مخدر خراسان شمالی ازکشف ۷۹ کیلو و ۵۷۶ گرم تریاک و دستگیری سه نفر قاچاقچی و توقیف یک دستگاه خودرو در عملیات مشترک پلیس خراسان شمالی با خراسان رضوی خبر داد.
سرهنگ غلامی افزود: در پی اقدامات فنی و اطلاعاتی مامورین اداره عملیات مواد مخدر استان درباره یک باند قاچاق مواد مخدر که قصد داشت مقادیر قابل توجهی مواد را با یک دستگاه خودروی سواری از شهرستان مشهد به استان خراسان شمالی منتقل کند مراتب به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.
وی افزود: پس از حصول اطمینان از مسیر انتقال این محموله، دو تیم مجرب از اداره عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر استان خراسان رضوی در میدان عدالت شهرستان مشهد یک دستگاه خودروی مشکوک را متوقف کردند و دو نفر شناسایی و دستگیر شدندکه در بازرسی از داخل صندوق عقب پراید این افراد تعداد سه بسته مواد مخدر از نوع تریاک جمعاً به وزن تقریبی ۷۹ کیلو و ۵۷۶ گرم کشف و ضبط شد.
رئیس پلیس مواد مخدر استان با اشاره به اینکه مبارزه بی امان با قاچاقچیان همیشه در دستور کار پلیس قرار دارد، گفت: متهمان پس از تکمیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی و خودرو نیز به پارکینگ منتقل شد.
انتهای پیام/م  

کشف بیش از ۷۹ کیلو تریاک در عملیات مشترک پلیس خراسان شمالی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.