سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آمادگی ۱۷ داروخانه برای اجرای طرح ملی کنترل فشارخون

۱۷ داروخانه برای اجرای مرحله دوم طرح غربالگری بسیج ملی کنترل فشار خون اعلام آمادگی کردند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ، علی یوسفی معاون غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی خراسان‌شمالی گفت: در صورت نیاز برای تامین دارو، داروخانه‌ها گزارش نیازمندی خود را به معاونت غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی اعلام کنند.

یوسفی با اشاره به اینکه بنا به نوع وضعیت فشار خون، پزشک داروی لازم را برای کنترل این بیماری تجویز می‌کند، افزود: داروخانه‌های استان در تامین دارو‌های مربوط به کنترل فشار خون بالا، کمبودی ندارند.

وی با بیان اینکه دو جلسه هماهنگی با داروسازان به منظور اجرای هرچه بهتر طرح بسیج ملی کنترل فشار خون در این معاونت برگزار شده است، خاطرنشان کرد: در قالب پوستر اطلاعات مربوط به فشار خون بالا، نحوه کنترل و درمان آن چاپ و در سطح داروخانه‌های استان منتشر می‌شود.

یوسفی تاکید کرد: به تمام داروخانه‌های خراسان شمالی اعلام شده است که با توجه به شناسایی بیماران فشار خون بالا در حین و بعد از اجرای این طرح، دارو‌های مورد نیاز را تهیه کنند تا بیماران با مشکلی مواجه نشوند.

معاون غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی خراسان‌شمالی همچنین گفت: اسامی داروخانه‌های همکار در بسیج ملی کنترل فشار خون برای وزارت بهداشت ارسال شده و در تمام شهرستان‌های استان حداقل یک داروخانه در اجرای طرح همکاری می‌کند.

انتهای پیام/ م

آمادگی ۱۷ داروخانه برای اجرای طرح ملی کنترل فشارخون

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.