سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بازدید بیش از دو میلیون نفر از جاذبه های تاریخی شهر سبز نیاسر

سرپرست شهرداری نیاسر گفت: بیش از ۲ میلیون نفرگردشگر از ۲۸ اسفند ماه سال ۹۷ تا ۱۸ خرداد ماه سال ۹۸ از جاذبه‌های طبیعی، تاریخی و گردشگری شهر نیاسر در کاشان بازدید کردند.

 به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،احمد امینی نیک، سرپرست شهرداری نیاسر، در گفت وگو با خبرنگاران گفت: همچنین آمار گردشگران در روز‌های ۱۴ و ۱۵ و ۱۶ و ۱۷ خرداد ماه بیش از ۵۰۰ هزار نفر بود.

وی، با تاکید بر حضورچشمگیر گردشگران در شهر سبز نیاسر افزود: مسئولان نیاسر بویژه شهرداری و ستاد طرح ترافیک و نیروی انتظامی و پلیس راه، شهرداری نیاسر با همکاری پلیس راهور و عوامل نیروی انتظامی با اجرای طرح ترافیک و نصب بنر و تابلو‌های ترافیکی در کلیه مسیر‌های ورودی و خروجی شهر به راهنمایی مسافران و کنترل ترافیک پرداختند.

به گفته وی، بیشتر مسافران و گردشگران از جاذبه‌های این شهر از قبیل آبشار، باغ تاریخی تالار، غار رئیس، کوشک صفوی، چارتاقی و چشمه اسکندریه، آسیاب آبی و حمام صفوی دیدن کردند.

امینی نیک، افزود: در این ایام بالغ بر ۳۵۰ هزار نفر در مراکز اقامتی این شهر شامل هتل، سوئیت‌های سطح شهر، مدارس، پارک‌های اقامتی، کمپ گردشگری و بوستان‌های سطح شهر اقامت داشتند.

سرپرست شهردای نیاسر ضمن تشکر از همکاری و همراهی دستگاه‌های اجرایی شهرستان و ادارات شهر نیاسر بویژه همکاران، بسیج نیروی انتظامی گفت: در طول این ایام جلسات متعددی با مسئولین شهر به منظور هماهنگی در جهت خدمات مطلوب به گردشگران برگزار شد.

امینی نیک، در پایان، افزود: شهرداری نیز با تشکیل کمیته‌های نوروزی و ایام گلابگیری و همچنین ستاد طرح ترافیک در داخل شهرداری با حضور مدیران واحد ها‌ی مربوطه در جهت ارائه هرچه بهتر خدمات به مسافران اهتمام ویژه‌ای داشتند.

انتهای پیام/م

 

۲ میلیون گردشگر از کهن باغ شهر نیاسر در کاشان بازدید کردند

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.