سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آوایی در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان؛

شفافیت باید از مسئولین و ارگان‌ها شروع شود/ با شروع به کار دولت الکترونیک، شفافیت ایجاد خواهد شد

وزیر دادگستری گفت:مسئولان به این جمع‌بندی رسیده‌اند برای ایجاد شفافیت، باید دولت الکترونیک تقویت شود و این موضوع به سامان برسد.

سید علیرضا آوایی وزیر دادگستری در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه دولت گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره مسئله شفافیت در دولت گفت: شفافیت باید در تمامی کل نظام انجام شود و مختص تنها به قوه قضاییه نیست. لایحه شفافیت در دولت مطرح شده و  به این جمع‌بندی رسیده است برای ایجاد شفافیت، باید دولت الکترونیک تقویت شود و این موضوع به سامان برسد.

آوایی ادامه داد: شفافیت از تمامی مسئولین و ارگان‌ها باید شروع شود، کل نظام یک منظومه است، اگر یک بخش شفاف باشد و بخش دیگر شفاف نباشد به هدف خود نخواهیم رسید و در حد شعار خواهد ماند. شفافیت یعنی در مجموعه نظام تمامی حساب و کتابها بغیر از اقدامات محرمانه باید روشن و مشخص شود.

وزیر دادگستری گفت: قوه قضاییه هم به دنبال شفافیت بوده و این کار اجتناب ناپذیر است. اراده انجام شفافیت را در دولت دیده شده و بارها رئیس جمهور مطرح کردند که تا پایان دولت دوازدهم، دولت الکترونیک را به سامان قابل توجهی خواهد رسید. اکنون خوشبختانه نیاز شفافیت در کشور احساس شده و باید تمام نظام عزم این کار را پیدا کنند تا به سرانجام برسد.
 
انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۲۳:۱۳ ۲۱ خرداد ۱۳۹۸
شفافیت باید از بالاترین مقام شروع شود. اصلا برای حذب اعتماد مردم .باید دست‌اندرکارند خوذشون داوطلبانه تمام ثروت اشکار و نهان شان را اعلام کنند تا کسی جرات دزدی نکند