سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

معاون رئیس جمهور:

پروژه همت – کرج توجیه زیست محیطی دارد/ آزادراه تهران – شمال و همت – کرج امسال به بهره‌برداری می‌رسد

نوبخت گفت: قطعا بدون اجازه سازمان محیط زیست اقدام به اجرای پروژه‌ای نمی‌کنیم و موافقت در پرداخت اعتبارات منوط به توجیه زیست محیطی آن است.

به گزارش خبرنگار راه و شهرسازی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، محمدباقر نوبخت، معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه در حاشیه بازدید از آزادراه همت – کرج در جمع خبرنگاران با بیان اینکه دولت نسبت به تمام طرح ها تعهدات خود را انجام داده است، گفت: تا پایان این پروژه آزادراهی تمام تعهدات پرداخت می‌شود.

وی با بیان اینکه احداث آزادراه همت – کرج به مراحل پایانی خود رسیده است، گفت: مهم‌ترین مشکل این پروژه رفع معارض بوده است که اعتباراتی را برای تملک واحد‌های مسکونی و تجاری پرداخت کرده‌ایم.

نوبخت با بیان اینکه برای کم کردن روی کسانی که با پررویی ایران را تحریم کردند و تهدید کرده‌اند، گفت: دشمنان سعی دارند با اعمال تحریم‌ها ما را از توسعه بازدارند؛ اما با قاطعیت اعلام می‌کنم که آزادراه تهران – شمال و آزادراه تهران – کرج را به بهره‌برداری می‌رسانیم.

معاون رئیس جمهور تصریح کرد: مهم‌ترین مشکل پروژه همت – کرج رفع معارض بوه است که اعتباراتی برای تملک واحد‌های مسکونی و تجاری پرداخت کرده‌ایم.

وی تصریح کرد: تخصیص اعتبارات به این پروژه‌ها بر اساس اولویت بندی بوده و با توجه به محدودیت‌های منابع اعتبارات به پروژه‌ها بر اساس اولویت پرداخت می‌شود.

نوبخت با بیان اینکه پروژه آزادراه همت – کرج تمام توجیهات فنی و مالی به ویژه زیست محیطی را دارد، گفت: قطعا بدون اجازه سازمان محیط زیست اقدام  به اجرای پروژه‌ای نمی‌کنیم و موافقت در پرداخت اعتبارات منوط به توجیه زیست محیطی آن است.

انتهای پیام /

آزادراه همت – کرج امسال به بهره‌برداری می‌رسد

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.