سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

گراهام: دموکرات‌ها در تلاشند ریاست‌جمهوری ترامپ را به نابودی بکشانند

رئیس کمیته قضایی مجلس سنای آمریکا بار دیگر به انتقاد از دموکرات‌ها پرداخت و اعلام کرد آن‌ها در تلاش هستند ریاست‌جمهوری دونالد ترامپ را نابود کنند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان ­به نقل از اسپوتنیک، لیندسی گراهام، رئیس کمیته قضایی مجلس سنا روز گذشته (دوشنبه) اعلام کرد دموکرات‌ها در تلاش هستند ریاست جمهوری دونالد ترامپ را به نابودی بکشانند.

وی در این خصوص گفت: مولر پس از دو سال اعلام کرد که هیچ تبانی میان تیم ترامپ و روس‌ها صورت نگرفته است. ۲۵ میلیون دلار هزینه شد، ۱۹ وکیل و ۴۰ مأمور اف بی آی به کار گرفته شد. او (مولر) تصمیم گرفت علیه دونالد ترامپ اعلام جرم نکند؛ زیرا هیچ جرمی صورت نگرفته بود. مجلس نمایندگان انگیزه‌ای سیاسی دارد و در تلاش است ریاست‌جمهوری ترامپ را نابود کند.

گراهام در ادامه افزود: من به شما اطمینان می‌دهم که در مجلس سنا کار ما با گزارش مولر تمام شده است. ما دیگر هیچ کاری در ارتباط با گزارش مولر در مجلس سنا انجام نمی‌دهیم.

لیندسی گراهام که از جمله حامیان دونالد ترامپ در مجلس سنا محسوب می‌شود بار‌ها از موضع دموکرات‌ها علیه رئیس جمهور آمریکا انتقاد کرده است. وی پیشتر نمایندگان دموکرات را به «ریاکاری» در حفظ امنیت مرزی متهم کرده بود. گراهام همچنین اعلام کرد که دموکرات‌ها به این دلیل با طرح ترامپ مخالفت می‌کنند که از شخص وی نفرت دارند.

ویلیام بار، دادستان کل آمریکا چندی پیش نسخه‌ای سانسور شده از گزارش رابرت مولر، مسئول تحقیقات درباره دخالت ادعایی روسیه در انتخابات آمریکا را منتشر کرد. به دنبال انتشار گزارش مولر، تاکنون دموکرات‌های زیادی از دونالد ترامپ انتقاد کرده و حتی خواستار آغاز روند استیضاح او شده‌اند.

در گزارش مولر نوشته شده که هیچ مدرکی برای اثبات وجود تبانی میان ستاد انتخاباتی ترامپ و عوامل روس بدست نیامده؛ اما مولر ۱۰ مورد احتمالی از کارشکنی‌های دونالد ترامپ در اجرای عدالت را فهرست بندی کرده است.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.