سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

توصیه های پلیس آگاهی برای پیشگیری از سرقت منزل

رئیس پلیس آگاهی استان به شهروندان توصیه کرد با رعایت نکاتی ساده از سرقت منزل پیشگیری کنند.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان،سرهنگ جعفر رحمتی رئیس پلیس آگاهی استان زنجان گفت: در صورتی که شهروندان در صورتی که به خانه‌ای دیگر نقل مکان می‌کنند، در کوتاه‌ترین زمان ممکن نسبت به تعویض قفل‌های آن اقدام کنند.

وی توصیه کرد: به افراد ناشناسی که پشت خط تلفن هستند، هیچگونه اطلاعاتی ندهید و خانه و لوازم منزل خود را تحت پوشش بیمه قرار دهید.

فرمانده انتظامی استان زنجان تاکید کرد: ایجاد رابطه سالم با همسایه هاو از سوی دیگر نصب چراغ‌های تایمردار که در ساعات مختلف روز و شب به دلخواه شما روشن و خاموش شوند به پیشگیری از سرقت کمک می‌کند.

سرهنگ رحمتی به شهروندان توصیه کرد: مدارک شناسایی و اشیاء با ارزش را در محلی امن نگهداری کرده و از یاداشت گذاشتن روی درب ورودی خوداری کنند.

وی همچنین توصیه کرد از قرار دادن کلید منزل در جا کفشی و گلدان خودداری و به ورودی‌های منزل از قسمت پارکینگ یا زیرزمین قفل ایمنی نصب کنند.
 
انتهای پیام/ن
 
 

توصیه های پلیس آگاهی به شهروندان

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
حفاظ و قفل هوشمند ضد دیلم
۱۷:۲۴ ۲۱ خرداد ۱۳۹۸
آیا میدانید در مقابل سارقینی که دستگیر میشوند و دستگیری آنها رسانه ای میشود چند ... سارق دستگیر نمیشوند؟؟؟!!!

آیا میدانید اگر گزارش تمام سرقتهایی که سارقین از درب آپارتمانها وارد شده اند را بررسی کنید، متوجه خواهید شد که فلزی یا چوبی بودن درب و یا حتی چندین زبان بودن قفل برای سارقین فرقی نمیکرده و سارقین فقط قفل دربها را باز، هک یا تخریب کرده اند؟؟؟؟!!!

آیا میدانید چیزی به عنوان درب ضد سرقت وجود خارجی ندارد وقتی سارقین میتوانند به سادگی، قفلهای روی آن را باز، هک یا تخریب کنند؟؟؟!!!!

آیا میداننید بالکن، پنجره ها، نورگیر و پاسیو دیگر معابر مورد استفاده سارقین جهت ورود به منازل هستند؟

آیا میدانید اگر بتوانید ورود سارقین از طریق تخریب قفل دربهای ورودی و همچنین ورود سارقین از طریق تخریب حفاظهای بالکن، پنجره ها، نورگیر و پاسیو را غیر ممکن کنید، حتی اگر سارقین تا پشت درب، بالکن و پنجره های منزل شما نیز برسند، باز هرگز امکان ورود به منزل را نخواهند داشت؟

پس اگر میخواهید از شر سارقین در امان بمانید و هیچ سارقی به هیچ روشی نتواند از درب منزل یا محل کار شما وارد شود، باید ابتدا قفل هوشمند ضد دیلم گاردمن روی درب نصب کنید که هیچ سارقی به هیچ روشی امکان باز، هک یا تخریب کردن آن را ندارد و در واقع دربی که قفل هوشمند ضد دیلم گاردمن روی آن نصب شده باشد برای سارقین همیشه بسته خواهد ماند و همچنین اگر میخواهید سارقین هرگز نتوانند از بالکن، پنجره ها، نورگیر و پاسیو نیز وارد شوند، باید حفاظ ضد دیلم نصب کنید که سارقین غیر از برش، راهی برای نفوذ از طریق آن نداشته باشند.