سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بایدن فاکس نیوز را به انتشار دروغ‌های بی‌اساس درباره وی متهم کرد

نامزد دموکرات انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا شایعات مطرح‌شده توسط فاکس نیوز درباره وضعیت سلامتی‌اش را «دروغ‌های بی‌اساس» خواند.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از هیل، جو بایدن، نامزد دموکرات انتخابات ریاست‌جمهوری سال ۲۰۲۰ آمریکا و بخت نخست دموکرات‌ها در این رقابت ها، شایعات منتشرشده توسط شبکه تلویزیونی فاکس نیوز درباره وضعیت سلامتی‌اش را «دروغ‌های بی‌اساس» خواند.

شان هنیتی، مجری فاکس نیوز و همچنین لیزا کندی، مجری فاکس بیزنس، بار‌ها در برنامه‌های خود به شرایط جسمانی بایدن اشاره کرده اند. کندی در جریان برنامه‌ای که ۲۹ مه سال جاری پخش شد، شرایط جسمانی بایدن را با وضعیت سلامتی هیلاری کلینتون، نامزد حزب دموکرات در انتخابات ریاست جمهوری سال ۲۰۱۶ مقایسه کرد و گفت دموکرات‌ها نگران شرایط جسمانی بایدن هستند. او افزود افرادی که در ستاد‌های انتخاباتی دموکرات‌ها فعالیت می‌کنند معتقدند بایدن شرایط جسمانی خوبی ندارد.

هنیتی نیز بایدن را «جو خواب‌آلود» خواند و افزود بایدن «خسته» است و از انرژی لازم برای این کار (نامزدی در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا) برخوردار نیست.

ستاد انتخاباتی بایدن در بیانیه‌ای این اظهارات را محکوم کرد و افزود اینگونه شایعات برای ترساندن بینندگان شبکه فاکس نیوز بیان می‌شود.

فاکس نیوز از شبکه‌های طرفدار دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا و مورد علاقه وی است.

انتهای پیام/

برچسب ها: آمریکا ، انتخابات
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.