سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دبیر فدراسیون بدن سازی:

شرکت سالیانه سه هزار ورزشکار در مسابقات پاورلیفتینگ کشور

دبیر کمیته پاورلیفتینگ فدراسیون بدن سازی گفت: در مسابقات پاورلیفتینگ کشور سالانه سه هزار نفر به صورت حرفه‌ای شرکت می‌کنند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان، مجتبی ملکی دبیر کمیته پاورلیفتینگ فدراسیون بدن سازی و پرورش اندام در حاشیه مراسم پایانی مسابقات پرس سینه قهرمانی باشگاه‌های کشور گفت: به طور میانگین هر ۴۵ روز و در طول سال هشت مسابقه قهرمانی کشور در استان‌های مختلف برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه همه رشته‌های ورزشی به نوعی با بدن سازی ارتباط دارند افزود: مربیان بدن سازی رشته‌های مختلف نیز باید مدرک دوره‌های مربی گری این فدراسیون را داشته باشند.

دبیر کمیته پاورلیفتینگ فدراسیون بدن سازی گفت: ۱۲ هزار باشگاه بدن سازی و پرورش اندام مجوز دار در سطح کشور فعالیت می‌کنند و نفرات برجسته بسیار خوبی در این باشگاه‌ها پرورش یافته اند به طوری که در مسابقات مختلف جهانی صاحب مدال شده اند و برای مسابقات آبان ماه امسال هم امید کسب مدال داریم.

ملکی با اشاره به وضعیت بدن سازی و پرورش اندام خراسان رضوی هم گفت: این استان با توجه به جمعیتش طی سال‌های گذشته نتوانسته چنانکه باید در عرصه کشوری خود را نشان دهد.

وی افزود: این استان در عرصه بدن سازی نیاز به مسئولان جوان، پرانرژی و پای کار دارد که وقت بگذارند و از زیرسازی و پایه شروع کند.

او ادامه داد: فدراسیون بدن سازی و پرورش اندام هر کمکی که لازم باشد در خصوص تدارک مربی و مدرس برای پیشبرد اهداف هیات‌های بدن سازی و پرورش اندام استان‌ها انجام می‌دهد.

مسابقات پرس سینه قهرمانی باشگاه‌های کشور در چهار رده سنی نوجوانان، جوانان، بزرگسالان و پیشکسوتان دیروز در مشهد آغاز و امروز با قهرمانی تیم‌های خراسان رضوی در هر چهار رده سنی پایان یافت.

منبع ایرنا

انتهای پیام/م

اخبار بدن سازی و پرورش اندام

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.