سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اجرای شش طرح راهبر شغلی در استان کرمانشاه

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان کرمانشاه به اجرای شش طرح راهبر شغلی در استان اشاره کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،رشید جلیلیان معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان کرمانشاه با اشاره به اجرای شش طرح راهبر شغلی در استان گفت : ارائه آموزش‌های شغلی، تامین مواد اولیه، حذف واسطه ها، خرید تضمینی محصول و تولیدات مددجویی و پایداری شغل و درآمد از مزایای طرح راهبران شغلی است.

وی  گفت : هم اکنون در استان کرمانشاه شش طرح راهبر شغلی در حال اجرا است.

جلیلیان افزود: با اجرای این طرح‌ها برای بیش از ۲۰۰ مددجو در استان شغل پایدار ایجاد شده است.

وی عنوان کرد: در طرح راهبران شغلی یک راهبر در مرکز قرار می‌گیرد و مددجویان به صورت تجمیعی و زنجیره‌ای در بخش‌ها و روستا‌های تابعه به راهبر متصل می‌شوند.

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان کرمانشاه با یادآوری اینکه در طرح تجمیعی این نهاد واسطه‌ها حذف می‌شوند و محصولات و تولیدات مددجویان مستقیما در بازار عرضه می‌شود، بیان کرد: محصولات تولیدی در طرح راهبران شغلی از کیفیت بالا و قیمت مناسبی برخوردار و توانایی رقابت در بازار را دارا است.

رشید جلیلیان با بیان اینکه هر یک از راهبران شغلی از افراد با تجربه، کارآفرین و موفق در امر اشتغال انتخاب می‌شوند، تاکید کرد: ارائه آموزش‌های شغلی، خرید تضمینی محصول و تولیدات مددجویی و پایداری شغل و درآمد از دیگر مزایای طرح راهبران شغلی است.

جلیلیان بیان کرد: این نهاد برای اجرای طرح راهبران شغلی به هر یک از مجریان طرح‌ها بنا به نیاز طرح از پنج تا ۵۰ میلیون تومان وام قرض الحسنه اشتغال پرداخت می‌کند.

رشید جلیلیان با اشاره به موفقیت بالای طرح‌های راهبر شغلی در استان، تصریح کرد: با توجه به نیاز مددجویان به منظور ایجاد اشتغال و درآمد پایدار امیدواریم با اجرای این طرح شغل‌های بیشتری در استان برای مددجویان ایجاد شود .

 

 

انتهای پیام/د

ارائه آموزش‌های شغلی از مزایای طرح راهبران شغلی

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.