سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فرمانده انتظامی استان قم عنوان کرد؛

بیش از ۶ میلیارد ریال خشکبار قاچاق در قم کشف شد

سردار آقاخانی از کشف بیش از ۶ میلیارد ریال خشکبار قاچاق از یک دستگاه "کامیونت ایسوز" در استان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازقم؛سردار عبدالرضا آقاخانی فرمانده انتظامی استان قم در تشریح این خبرگفت: در راستای مبارزه بی امان با قاچاق کالا و ارز و با اطلاع از اینکه فردی قصد دارد با یک کامیونت اقدام به قاچاق محموله خشکبار به ارزش چندین میلیارد ریال کند، عملیات شناسایی و توقیف کامیونت و راننده آن در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: در بررسی‌های تکمیلی مشخص شد بارگیری در یکی از استان‌های جنوبی انجام شده و مقرر است با عبور از محور‌های مواصلاتی استان قم در شهر تهران تخلیه و توزیع شود، بنابراین ماموران مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان موفق شدند کامیونت موصوف را شناسایی و با هماهنگی مقام قضائی، توقیف و راننده آن را دستگیر کنند.

سردار آقاخانی ادامه داد: خودرو برای بررسی دقیق‌تر به اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان منتقل و در بازرسی اولیه مشخص شد تریلر حامل "حبوبات" بوده است، اما پس از شمارش کالا و مطابقت با اسناد ارائه شده، مقادیر زیادی گردو به همراه مغز گردو قاچاق کشف شد.

فرمانده انتظامی استان یادآورشد: بر اساس نظر کارشناسان ارزش ریالی کالای کشف شده ۶ میلیارد و ۱۷۲ میلیون و ۴۸۲ هزار ریال برآورد شده که متهم به همراه پرونده متشکله برای انجام مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی استان شد.

وی تصریح کرد: در بازرسی بعمل آمده مشخص شد، خشکبار مکشوفه شامل هزار و یکصد کیلوگرم گردو و ۲ هزار و ۶۷۲ کیلوگرم مغز گردو بوده است.

انتهای پیام/ح

کشف بیش از ۶ میلیارد ریال خشکبار قاچاق در قم

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.