سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برگزاری نشست مشترک مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه با مجمع خیرین سلامت

نشست مشترک مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه با مجمع خیرین سلامت در راستای توجه به وضعیت سلامت و بهداشت جامعه هدف برگزار شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،رضوان مدنی مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه گفت : جامعه هدف بهزیستی بسیار گسترده است و افراد از زمان قبل تولد با انجام غربال گری‌ها تا بعد تولد و دوران سالمندی از خدمات بهزیستی بهره مند می‌شوند.

وی گفت : بهزیستی متولی اصلی رسیدگی به موضوع آسیب‌های اجتماعی است و تلاش ما و همکاران این است که بتوانیم با تدوین برنامه‌های موثری در این زمینه گام‌های بلند و موفقیت آمیزی برداریم.

رضوان مدنی افزود :تعداد ۶۰۰ مرکز غیردولتی نیز تحت نظارت بهزیستی استان هستند که به جامعه هدف خدمات رسانی می‌کنند و بهزیستی از نظر نیروی انسانی و تخصیص بودجه‌های استانی و ملی با کمبود مواجه است.

وی افزود : با حضور در اداره کل بهزیستی استان کرمانشاه اشتغال پایدار و تامین مسکن برای مددجویان به عنوان اولویت کاری مورد توجه بوده و تمام تلاش ما این است که بتوانیم مددجویان را خودکفا کنیم که با استفاده از استعداد‌های خود توانمند باشند.

رضوان مدنی گفت : دست یاری ما به سمت خیرین و افراد باتجربه است که بتوانند برای رفع مشکلات مددجویان به کمک بهزیستی بیایند.

وی گفت : امسال به لطف خداوند و همکاری خیرین عزیز توانستیم در مراسم گلریزان به مناسبت ماه مبارک رمضان مبلغ یک میلیارد و ۴۵۰ میلیون تومان را برای رفع مشکل مسکن تعدادی از مددجویان جمع آوری کنیم که از تمامی خیرین و مسئولان استان برای برگزاری این مراسم تقدیر و تشکر می‌کنیم .

 

 

انتهای پیام/د

جامعه هدف بهزیستی بسیار گسترده است

 

برچسب ها: بهزیستی ، تسهیلات
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.