سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فرماندهی سپاه نبی اکرم (ص) از دانشگاه علوم‌پزشکی تقدیر کرد

فرماندهی سپاه استان کرمانشاه از رییس دانشگاه علوم پزشکی و مدیر حوادث و اورژانس پیش بیمارستانی به دلیل خدمات برنامه سالگرد عملیات بازی دراز تقدیر کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،منصوری رییس بسیج جامعه پزشکی استان کرمانشاه گفت : تعداد قابل توجهی حدود ۳۰ تا ۵۰ هزار نفر سالیانه در رویداد بازی دراز شرکت می‌کنند .

وی افزود: بسیج جامعه پزشکی با همکاری دانشگاه علوم‌پزشکی و به ویژه مدیریت حوادث و اورژانس پیش بیمارستانی، ستاد امداد و درمان بازی دراز را راه اندازی کرده و به زایرین خدمت نمودند .

منصوری افزود : در سال گذشته و امسال از بهترین بخش‌های خدماتی در سالگرد عملیات بازی دراز، پوشش امدادی و درمانی بوده است .

ریحانی فرماندهی سپاه حضرت نبی اکرم (ص) در زمان برگزاری، از این خدمات به طور ویژه تقدیر کرد .

شریفی مسوول بسیج کارمندی سپاه نبی اکرم (ص) گفت : به پاس زحمات حمایت و پشتیبانی از برنامه‌های بسیج جامعه پزشکی در سالگرد عملیات بازی دراز از دانشگاه علوم پزشکی تقدیر می‌کنیم.

وی افزود: برنامه ریزی حضور اکیپ‌پزشکی کامل و وجود اکیپ در کنار ایستگاه‌های صلواتی امسال بی نظیر بود.

فرماندهی سپاه استان از مدیرانی که بیشترین‌همکاری را با بسیج در برگزاری این رویداد داشتند تشکر و تقدیر نمود.

وی اضافه کرد:بسیج متعلق به قشر یا گروه خاصی نیست یک فرهنگ و یک تفکر است و بسیج جامعه پزشکی جزو بهترین اقشار بسیج استان است.

مرادی رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت: فرماندهی و کادر سپاه در بسیاری از امور در کنار سلامت استان بوده و یاریگر نظام سلامت بوده اند.

وی ادامه داد: سپاه استان و کشور با کمک‌های متنوع در زلزله و برپایی بیمارستان‌های صحرایی که ماه‌ها مستقر بودند کار بزرگی را در منطقه انجام دادند.

مرادی افزود: زحمات سپاه در حفظ امنیت کشور برکسی پوشیده‌نیست. امنیت در مرزها، کشور و استان نتیجه تلاش سیستم‌های نظامی و امنیتی است.

وی گفت :همکاران ما در اورژانس پیش بیمارستانی و در اورژانس بیمارستان‌ها، امادگی همه نوع خدمت را دارند و در بحث بازی دراز هم تجمع افراد و حفظ سلامت این تعداد افراد برای ما اهمیت فوق العاده‌ای دارد‌.

مرادی افزود :ما در این رخداد بیمارستان‌های استان را بسیج کرده ودرصدی از تخت‌های بیمارستانی را برای خدمت به زایرین اختصاص دادیم .

 

انتهای پیام/د

۳۰ تا ۵۰ هزار نفر سالیانه در رویداد بازی دراز شرکت می‌کنند

 

برچسب ها: سپاه ، ارتش
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.