سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نامزد‌های انتخابات در تبلیغات به تقسیمات کشوری نپردازند

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر گفت: نامزد‌های انتخابات مجلس شورای اسلامی به هیچ عنوان مساله تقسیمات کشوری را در تبلیغات خود مطرح نکنند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، مجید خورشیدی در جلسه شورای اداری دشتستان که در بخش سعدآباد برگزار شد، افزود: مطرح کردن تغییر در تقسیمات کشوری را از هیچ نامزدی نمی‌پذیریم و نامزد‌ها نباید در این زمینه ورود کنند.

وی با تاکید بر حفظ وحدت و انسجام در جامعه بیان کرد: همه تلاش کنیم انتخاباتی شکوهمند برگزار شود، زیرا دشمنان ما از جمله آمریکا می‌خواهند با تحریم‌ها مردم را خسته کنند، ولی مردم ما نشان دادند که همیشه بر سر آرمان‌های نظام هستند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر خدمت رسانی به مردم را شایسته این ملت خواند و گفت: این مردم بهترین عزیزانشان را در دفاع مقدس تقدیم انقلاب کرده‌اند و ما باید خدمتگزارمردم باشیم.

خورشیدی تکریم ارباب رجوع در ادارات، ارتباط خوب و شایسته مدیران با رسانه‌ها و پیگیری جدی امور مردم را خواستار شد.

وی همچنین بر پیگیری وضعیت محدوده شهری شهر سعدآباد و استفاده بیشتر از ظرفیت‌های بومی مجموعه چاه نفت نرگسی در منطقه تاکید کرد.

سرپرست فرمانداری دشتستان هم، برطرف کردن موانع تولید در شهرستان، فعال کردن واحد‌های راکد، پیگیری حل مشکل آب منطقه میلک و ساماندهی تقاطع غیر همسطح سعدآباد را خواستار شد.

جواد لقمان زاده همچنین گفت: برای ساماندهی حوزه گردشگری بخش سعدآباد بیش از چهار میلیارد و ۴۵۰ میلیون ریال اختصاص یافته است.

انتهای پیام/ک

تلاش برای برگزاری انتخاباتی شکوهمند

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.