سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دستیاران مجیدی در تیم ملی امید چه کسانی هستند؟

فرهاد مجیدی به عنوان سرمربی تیم ملی فوتبال امید ایران انتخاب شد و قرار است به زودی کارش را در این تیم شروع کند.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، تیم ملی فوتبال امید ایران در حالی باید در چارچوب رقابت‌های نهایی مقدماتی المپیک ۲۰۲۰ ژاپن در تایلند به مصاف حریفان برود که این مسابقات با حضور ۱۶ تیم در چهار گروه چهار تیمی برگزار می‌شود و فوتبال‌دوستان ایرانی امیدوار هستند تا این تیم به المپیک صعود کند.

پس از قطع همکاری فدراسیون فوتبال با کرانچار، سئول نشین‌ها به امیر قلعه نویی، علیرضا منصوریان، افشین قطبی، جواد نکونام، یحیی گل محمدی، خداداد عزیزی و ... پیشنهاد دادند که هیچ کدام نپذیرفتند و در ساعات گذشته حمید استیلی، مدیر تیم ملی امید اعلام کرد که فرهاد مجیدی سرمربی تیم ملی امید است، هر چند کمیته ملی المپیک به این انتخاب واکنش نشان داد و بیان کرد در فرآیند این انتخاب نیستند.

با انتخاب سرمربی جدید، رضا شاهرودی، سهراب بختیاری زاده و فرشاد ماجدی همچنان در کادرفنی تیم ملی هستند و  با مربی جدید همکاری خواهند کرد، هر چند اگر فرهاد مجیدی صلاح بداند تا مربی جدیدی اضافه شود با مسئولان فدراسیون فوتبال صحبت کرد تا این کار انجام شود.

یوز‌های جوان که در مقدماتی با تیم‌های عراق، ترکمنستان و یمن همگروه بودند با ۴ امتیاز به مرحله نهایی مقدماتی المپیک ۲۰۲۰ رسیدند و در دی ماه باید در تایلند به مصاف دیگر تیم‌ها برای شکستن طلسم ۴۴ ساله بروند و فوتبالدوستان امیدوارند با هدایت مجیدی به المپیک راه یابند.

عباس چمنیان و عبدالله ویسی دیگر گزینه‌های فدراسیون فوتبال بودند، اما در پایان حمید استیلی و ... با مجیدی به توافقات مالی رسیدند.


بیشتر بخوانید: 

فرهاد مجیدی سرمربی تیم امید شد

انتخاب مجیدی به عنوان سرمربی تیم امید مورد تایید کمیته ملی المپیک نیست

واکنش فرهاد مجیدی به حضورش در تیم ملی فوتبال امید ایران


انتهای پیام/

مجیدی سرمربی تیم ملی فوتبال امید ایران  شد

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.