سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بیش از ۱۵ تن فرآورده خام دامی غیر بهداشتی در سیستان و بلوچستان معدوم شد

مدیرکل دامپزشکی سیستان و بلوچستان گفت: ۱۵ تن و ۴۱۸ کیلوگرم انواع فرآورده‌های خام دامی غیر بهداشتی و فاسد در ماه مبارک رمضان در این استان جمع آوری و معدوم شده است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، مهدی حسینی مدیرکل دامپزشکی سیستان و بلوچستان اظهار داشت: طرح تشدید کنترل و نظارت بهداشتی بر فرآورده‌های خام دامی با هدف حفظ سلامت مصرف کنندگان و تأمین بهداشت عمومی در ماه مبارک رمضان امسال نیز متشکل از ۲۹ تیم سیار، ۲۱ تیم ثابت و ۸۰ نفر بازرس بهداشتی دامپزشکی در سراسر استان راه اندازی شد.

وی بیان کرد: در این بازرسی کارشناسان دامپزشکی ۱۵ هزار و ۴۱۸ کیلوگرم انواع فرآورده‌های خام دامی غیر بهداشتی و فاسد در ماه مبارک رمضان در سیستان و بلوچستان را کشف کردند.

مدیرکل دامپزشکی سیستان و بلوچستان افزود: با توجه به اهمیت نظارت بر مراکز عرضه، توزیع و بسته بندی فرآورده‌های خام دامی کارشناسان دامپزشکی به طور مستمر به کنترل و رصد این مراکز می‌پردازند که در این مدت ۱۹ واحد صنفی عرضه غیربهداشتی فرآورده‌های خام دامی به دادگاه معرفی و ۱۴ واحد صنفی تعطیل شدند.

وی از شهروندان درخواست کرد که برای تهیه گوشت سفید و قرمز مورد نیاز خود به مراکز مجاز تحت نظارت دامپزشکی در سطح استان مراجعه کنند.

حسینی بیان کرد: سامانه ۱۵۱۲ در سراسر سیستان و بلوچستان برای کسب اطلاعات بیشتر و ارائه نقطه نظرات، انتقادات و پیشنهادات شهروندان برقرار است.

انتهای پیام/ع

کشف فرآورده‌های خام دامی غیر بهداشتی در سیستان وبلوچستان

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.