سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سعیدی: مسیر درستی برای انتخاب مجیدی طی نشده است/ اواخر سال گذشته مبلغی را به فدراسیون فوتبال پرداخت کردیم

سرپرست دبیرکلی کمیته ملی المپیک گفت: در خصوص انتخاب مجیدی به عنوان سرمربی تیم ملی امید مسیر درستی طی نشده است.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،  کیکاووس سعیدی سرپرست دبیرکلی کمیته ملی المپیک کمیته ملی المپیک در خصوص انتخاب فرهاد مجیدی به عنوان سرمربی تیم ملی فوتبال امید اظهار کرد: انتخاب سرمربی در هر رشته ورزشی بر عهده فدراسیون های مربوطه است. فدراسیون های هر رشته ورزشی برای انتخاب سرمربی معیارهای مختلفی دارند اما در رابطه با انتخاب مجیدی تاکید می کنیم که این مورد برای ما قابل قبول نیست و در جریان این موضوع قرار نداریم.

او در ادامه افزود: با همه احترامی که برای مجیدی قائل هستیم، اما در این مورد طبق قانون عمل نشده است. ستاد عالی بازی‌ها که زیر نظر وزیر ورزش صالحی امیری قرار دارد، باید در جریان این انتخاب قرار می‌گرفت. این افراد باید این مسئله را در ستاد عالی بازی‌ها به تصویب می‌رساندند. کمیته ملی المپیک به‌طور مستقیم در هیچ رشته‌ای مداخله نمی‌کند. اما این مورد باید با هماهنگی ستاد عالی بازی‌ها صورت می‌گرفت.

سرپرست دبیرکلی کمیته ملی المپیک در خصوص اظهارات روز گذشته تاج گفت: در جریان اظهارات او قرار ندارم، اما هر فدراسیونی سیاست‌ها و اهداف و برنامه‌هایی دارد و مسئولیت آن عهده خود فدراسیون است.

وی در خصوص مسائل مالی فدراسیون فوتبال بیان کرد: اواخر سال گذشته مبلغی را به فدراسیون پرداخت کردیم همواره از تیم‌های المپیکی حمایت می‌کنیم. کمیته ملی المپیک رسالت ذاتی دارد و این سیاست ما است. کمیته ملی المپیک و هیئت اجرایی که در راس آنها صالحی امیری قرار دارد همیشه این سیاست را دنبال می‌کند.

 

انتهای پیام/

اظهارات سعیدی در خصوص انتخاب مجیدی به عنوان سرمربی تیم ملی امید

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
علی
۱۲:۲۷ ۲۰ خرداد ۱۳۹۸
تو از فوتبال چه می فهمی که میگی مسیر درستی انتخاب نشده است
تا حالا تو عمرت ورزش کردی