سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نمایشگاه نقاشی در سنندج گشایش یافت

نمایشگاهی با عنوان خاموش ویژه آثار شاهو کشاورزی با حمایت حوزه هنری استان کردستان در گالری سوره پردیس سینمایی بهمن سنندج گشایش یافت.

 به گزارش  خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، نمایشگاه نقاشی خاموش شامگاه یکشنبه با حضور جمعی از هنرمندان و مخاطبان هنر‌های تجسمی، نمایشگاهی با عنوان خاموش ویژه آثار شاهو کشاورزی در گالری سوره پردیس سینمایی بهمن سنندج گشایش یافت.

این نمایشگاه حاوی بیش از ۴۵ تابلو است که که برگفته از اشعر مولانا در دیوان شمس و بر روی بوم‌های ساده و در سبک آزاد طراحی و نقاشی شده اند.

سبک آثار ارائه شده در این نمایشگاه آزاد بوده و برای طراحی و نقاشی آثار از رنگ اکریلیک استفاده شده است و به همین دلیل زیبایی این آثار دوچندان شده است.

خالق آثار نمایشگاه خاموش که خود فارغ التحصیل کارشناسی ارشد طراحی شهری است طی چهار سال اخیر روی این پروژه فعالیت کرده و این برای دومین بار است نمایشگاهی از این دست برپا می‌کند.

نمایشگاه طراحی آثار هنرمند سنندجی شاهو کشاورزی با عنوان خاموش با الهام از اشعار حضرت مولانا از ۱۹ تا ۲۵ خرداد ۹۸ و در دو نوبت صبح و بعد از ظهر در گالری سوره پردیس سینمایی بهمن سنندج میزبان بازدید علاقمندان است.

انتهای پیام/م

برپایی نمایشگاه نقاشی در سنندج

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.