سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ارتش یمن: اگر دشمن به حملاتش ادامه دهد، بهایش را خواهد پرداخت

سخنگوی رسمی ارتش و کمیته‌های مردمی یمن به متجاوزان به این کشور درباره تشدید حملاتشان هشدار داد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از شبکه تلویزیونی المسیره، سرتیپ یحیی السریع، سخنگوی رسمی ارتش و کمیته‌های مردمی یمن، تأکید کرد عملیات ویژه تهاجمی پهپاد‌های یمنی به فرودگاه منطقه‌ای جیزان در جنوب عربستان در چارچوب حمله به مجموعه اهداف مشخص شده صورت گرفته است که در گذشته اعلام شده است. او گفت این عملیات پاسخی طبیعی به ادامه تجاوزات به یمن است.

سخنگوی رسمی ارتش و کمیته‌های مردمی یمن تاکید کرد: این عملیات، آشیانه‌ها و باند‌های هواپیما‌های بدون خلبان را در فرودگاه جیزان هدف قرار داد؛ فرودگاهی که دشمن آن را به پایگاه نظامی حمله به یمن تبدیل کرده است.


بیشتر بخوانید| هشدار انصارالله به متجاوزان: هنوز از همه توان خود استفاده نکرده‌ایم


سرتیپ السریع به متجاوزان درباره ادامه تشدید حملاتشان هشدار داد و گفت: اگر دشمن به تشدید حملاتش ادامه دهد بهایش را خواهد پرداخت.

وی افزود: پهپاد‌ها دو عملیات ویژه انجام دادند که عملیات دردناکی برای دشمن بود و آشیانه‌های هواپیما‌های بدون خلبان هدف قرار گرفتند. این هواپیما‌ها به مردم در استان صعده و بیشتر استان‌های یمن حمله می‌کنند. همچنان که در کنفرانس خبری سابق گفتم این یک پیام است مبنی بر اینکه دشمن در صورت ادامه تشدید حملات و ادامه تجاوزاتش به ملت بزرگ یمن، تاوان آن را خواهد پرداخت. این جزو ۳۰۰ هدف نظامی است که قبلا هم اعلام کرده‌ایم.

انتهای پیام/

برچسب ها: یمن ، عربستان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
رضا
۱۱:۴۰ ۲۰ خرداد ۱۳۹۸
جناب سرتیپ یحیی السریع : چرا؟؟ و به چه دلیلی باید منتظر عملکرد دشمن بمانید؟؟ چرا اگر حمله کردند پاسخ بدهید؟؟.....باید در پی هر بمباران تاسیسات مهم اقتصادی بنادر مهم اقتصادی - تاسیسات نفتی - لوله های انتقال نفت - بشکه های ذخائر نفت - عبور و مرور کشتیهای عربستان از آبراه تنگه باب المندب و.....و.....و.....را بطور مرتب و مکرر بمباران کنید و با موشک منهدم کنید تا شاهرگهای شیردهی این اعراب جاهل ائتلاف کننده خشک شود با این روش نه تنها عربستان سعودی بلکه ارباب گاوچران غرب وحشی ومتحدانش نیز به دریوزگی و بیچاره گی خواهند افتاد و مستاصل و مضمحل خواهند شد.......پس به دشمن سفاک اجازه حملات را ندهید قبل از اقدام دشمن اقدام کنید تا رمق و نفسش به شماره بیفتد...........................................
منم بابا...
۱۰:۲۱ ۲۰ خرداد ۱۳۹۸
ما شدیدا منتظر حمله به آرامکو از سوی ارتش یمن هستیم.دیگی که واسه ما نجوشه میخوام سر سگ سعودی توش بجوشه...