سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

استاندار یزد:

مراکز برگزاری کلاس های اوقات فراغت مجوز قانونی داشته باشند

استاندار یزد گفت: مراکز برگزاری کلاس های اوقات فراغت باید در کسب مجوز، مراحل قانونی را طی کرده باشند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ، محمد علی طالبی استاندار یزد در جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان گفت: مدارس و مراکزی که نسبت به انجام فعالیت های فرهنگی، هنری و ورزشی برای دانش آموزان و علاقه مندان اقدام می‌کنند باید در برگزاری دوره‌ها و نرخ‌ها و همچنین در کسب مجوز مراحل قانونی را طی کرده و دارای مجوزهای لازم باشد.

طالبی افزود: مسئولان ورزشی به خوبی بر نحوه فعالیت مدارس فوتبال و باشگاه‌های ورزشی نظارت کنند تا از برخی مسائل پیشگیری شود همچنین باید دستگاه‌های مسئول بیش از گذشته وظایف خود را در این خصوص مهم به نحو مناسب و جدی انجام دهند.

استاندار یزد همچنین به اهمیت نظارت دستگاه‌های مسئول در برگزاری اردوها، شهریه مدارس تابستانی و فعالیت‌های هنری و فرهنگی، رعایت استانداردها در برنامه‌ها، تقویت بخش خصوصی در برنامه‌ها، توجه به برندهای استان و همچنین میدان دادن به جوانان در برنامه‌ها تاکید کرد.

وی با بیان اینکه واگذاری برخی امور به تشکل‌ها و برون سپاری فعالیت‌ها همراه با نظارت و برنامه ریزی و بهره گیری درست از تمام ظرفیت‌ها باید مدنظر مسئولان قرار گیرد ادامه داد: تحقق این امر با حمایت‌های مادی و معنوی دستگاه‌ها در کاهش هزینه‌ها و در خروجی بهتر برنامه‌ها بسیار مؤثر است امیدواریم با برنامه ریزی مدون بیش از گذشته در یزد و شهرستان‌ها شاهد انجام آن در راستای غنی سازی اوقات فراغت نسل جوان باشیم.

این مقام مسئول بیان کرد: استفاده از ظرفیت دستگاه‌ها برای فعالیت‌های فرهنگی و ورزشی، برنامه ریزی ادارات و نهادها برای غنی سازی فرزندان کارمندان خود، برگزاری مستمر و منظم جلسات ستادهای ساماندهی امور جوانان در قالب برنامه مشخص و توجه به شرایط و نیازها در برنامه‌های تابستانی و سالانه نسل جوان باید لحاظ شود.

طالبی گفت: باید افرادی که در امور جوانان کوتاهی می‌کنند به صورت شفاف معرفی شوند چون این موضوع ستاد ساماندهی و برنامه ریزی برای نسل جوان و اقدام مؤثر بر حسب شرایط در بخش‌های مختلف برای آنها یک ضرورت همیشگی و مورد تاکید است.

انتهای پیام/ غ

محل های برگزاری کلاس های اوقات فراغت باید دارا مجوز قانونی باشند

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.