سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

امیر سرتیپ قره‌باغی مطرح کرد؛

مشارکت جدی ارتش برای پیشگیری از آسیب های اجتماعی

رییس بازرسی ارتش گفت: اگر ما بخواهیم از زندگی هوشمند استفاده کنیم، باید تهدیدات آن را نیز بشناسیم.

به گزارش خبرنگار حوزه دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، امیر سرتیپ خلبان محمد قره‌باغی، معاون بازرسی ارتش صبح امروز دوشنبه در نخستین همایش ملی «پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی» گفت:در راستای دستور امیر فرماندهی ارتش درخصوص مشارکت در حفظ محیط زیست تفاهم نامه‌هایی را با مراکز علمی داشتیم و آموزش اساتید را نیز در دستور کار قرار دادیم.

وی ادامه داد: ارتش در گذشته هرجا که رزمایشی انجام می‌داد فقط وظیفه پاکسازی آن محل را داشت، اما پس از دستور امیر فرماندهی ارتش مشارکت جدی در بحث حفظ محیط زیست را خواهد داشت.

امیر قره‌باغی با بیان اینکه آسیب‌های اجتماعی بسیار گسترده است، تاکید کرد: امروز آسیب‌های بسیاری از طریق فضای مجازی وارد جامعه شده است؛ فضای مجازی که امروز مورد بهره‌مندی ما قرار گرفته برای علم و تکنولوژی موثر است، اما تهدیدات نیز محسوب می‌شود.

رییس بازرسی ارتش خاطر نشان کرد: اگر ما بخواهیم از زندگی هوشمند استفاده کنیم، باید تهدیدات آن را نیز بشناسیم.

وی افزود: برای دستیابی به راهکار مناسب آسیب‌های اجتماعی بالاخص در حوزه فضای مجازی در وهله نخست باید شناخت درستی از این آسیب‌ها پیدا کرد.

امیر قره‌باغی به فعالیت دشمنان در فضای مجازی برای تخریب دین اشاره و تاکید کرد: برای تخریب اعتقادات جوانان و دین حجم وسیعی از تخریب‌ها از سوی دشمن صورت می‌گیرد که اگر عزم ملی در این زمینه‌ها نباشد ما را دچار مشکل می‌کند.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۱۰:۲۳ ۲۰ خرداد ۱۳۹۸
بسيار عاليييييييييييييي