سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

احداث ۱۰ هزار واحد مسکونی روستایی برای مددجویان کمیته امداد

مسئول بسیج سازندگی استان کرمانشاه عنوان کرد: یک توافق‌نامه بین کمیته‌امداد و سپاه پاسداران در رابطه با احداث ۱۰ هزار واحد مسکونی روستایی برای مددجویان کمیته امداد منعقد شده است.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ، سرهنگ حسین قبادی‌بصیر با اشاره به فعالیت  ۲۲۰ گروه جهادی ثبت شده و شناسنامه‌دار در استان کرمانشاه  گفت:بیش از ۱۴ هزار نفر از بسیجیان گروه‌های جهادی از ۳۲ استان کشور در قالب ۱۰۰۰ گروه جهادی در مناطق زلزله‌زده خدمت‌رسانی کردند.

وی  بیان کرد: علاوه بر ۸۳۰۰ کانکسی که توسط سپاه استان با همکاری بنیاد مسکن در مناطق زلزله‌زده کرمانشاه ساخته و نصب شد، ۶۷۶۵ کانکس توسط گروه‌های جهادی استان از سراسر کشور جمع‌آوری و در مناطق مختلف زلزله‌زده کرمانشاه نصب شددر حوزه ساخت و ساز نزدیک به ۳۳۰ واحد مسکونی توسط سپاه‌های استانی سراسر کشور برای مددجویان بهزیستی در مناطق زلزله‌زده استان کرمانشاه ساخته شده است.

مسئول بسیج سازندگی استان کرمانشاه عنوان کرد: یک توافق‌نامه بین کمیته‌امداد و سپاه پاسداران در رابطه با احداث ۱۰ هزار واحد مسکونی روستایی برای مددجویان کمیته امداد منعقد شده است که امیدواریم به زودی فاز نخست آن اجرایی شود.


انتهای  پیام/ز

 

فعالیت  ۲۲۰ گروه جهادی ثبت شده و شناسنامه‌دار در استان کرمانشاه

برچسب ها: زلزله ، کمیته امداد
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.