سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پیش‌بینی تولید ۸۳۰ هزار تنی گندم در استان کرمانشاه

رئیس جهاد کشاورزی استان کرمانشاه با اشاره به پیش‌بینی تولید ۸۳۰ هزار تنی گندم در استان کرمانشاه گفت: حدود یک میلیون و ۵۰۰ هزار تن ظرفیت ذخیره گندم در استان کرمانشاه وجود دارد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ، نوربخش حاتمی رئیس جهاد کشاورزی استان کرمانشاه عنوان کرد: ۹۰ هزار از اراضی گندم استان آبی و بیش از ۲۹۰ هزار هکتار از اراضی دیم هستند و پراکنش مطلوب بارش‌ها تأثیر بسیاری در تولید گندم دیم و حتی آبی استان دارد.

حاتمی با بیان اینکه پیش‌بینی می‌شود امسال بیش از ۸۳۰ هزار تن گندم در استان تولید شود گفت: قیمت خرید تضمینی هر کیلو گندم ۱۷۰۰ تومان است، اما عده‌ای دلال و سودجو با قیمت‌های وسوسه‌کننده به دنبال خرید گندم از کشاورز قبل از تولید هستند.

وی بیان کرد: از کشاورزان درخواست می‌شود از فروش و تحویل گندم به دلالان و افراد سودجو و ناشناخته خودداری کنند، زیرا در سال‌های گذشته گاهی در حین خرید، قیمت محصولات تضمینی افزایش یافته و این افزایش قیمت تنها شامل افرادی می‌شود که گندم تولیدی خود را به مراکز دولتی تحویل دهند.

وی  افزود: تعداد مراکز خرید گندم از ۶۴ مرکز به ۸۰ مورد افزایش یافته و تمام ظرفیت سیلو‌های ذخیره‌سازی گندم در ۱۳ شهرستان تخلیه و آماده ذخیره‌سازی است.



انتهای  پیام/ز


مراکز خرید گندم از ۶۴ مرکز به ۸۰ مورد افزایش یافت

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.