سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

امیدواریم در ۱۴۰۴ به پوشش همگانی سلامت برسیم

معاون وزیر بهداشت با بیان اینکه مردم باید بدون هیچ تبعیضی به تمام خدمات سلامت مورد نیاز دست یابند گفت: در سال ۱۴۰۴ باید به پوشش همگانی سلامت برسیم.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان، ایرج حریرچی معاون وزیر بهداشت، عصر امروز در مراسم تودیع و معارفه رئیس دانشگاه ابن سینا گفت: رئیس سابق دانشگاه علوم پزشکی ابن سینا در مدت ۶ سال موفقیت‌های زیادی را برای مجموعه رقم زد و به اصرار خودش پست را تحویل داد.

وی با بیان اینکه رئیس جدید نیز سابقه فعالیت‌های زیادی دارد و مسوولیت را در وضعیت خطیر جامعه پذیرفته که امیدواریم موفق باشد گفت: در سال ۱۴۰۴ باید به پوشش همگانی سلامت برسیم.

معاون وزیر بهداشت گفت: امیدواریم در این راستا همه مردم بدون هیچ تبعیضی به تمام خدمات سلامت مورد نیاز دست یابند.

وی با بیان اینکه ایران در پوشش خدمات وضعیت خوبی دارد گفت: همدان یکی از مستعدترین استان‌هاست که به میزان قابل توجهی نسبت به کشور به پوشش سلامت رسیده است.

حریرچی وجود ۴۵۰ عضو هیات علمی، خانه‌های بهداشت، بیمارستان‌های مجهز و نیروی انسانی در همدان را یک سرمایه‌گذاری بزرگی دانست و در ادامه با بیان اینکه مردم، ولی نعمت ما هستند افزود: کار لوکس خوب است، اما به شرطی که برای تمام مردم باشد.

وی با تأکید بر لزوم تکریم بیماران در مراکز درمانی افزود: گاهی بیمار را فراموش می‌کنیم و او را به شماره تخت می‌شناسیم در حالی که تشخیص مردم و بیمار در کوتاه‌ترین زمان حائز اهمیت است.

معاون وزیر بهداشت با بیان اینکه بنده هنوز از این موضوع که بیماران برای درمان از همدان خارج می‌شوند احساس ناراحتی می‌کنم افزود: این موضوع ناراحت‌کننده است که با وجود تغییر سطح دانشگاه علوم پزشکی ابن سینا، اما همچنان از شهرستان‌های این استان برای درمان به استان‌های دیگر مراجعه کنند تا حدی که گاهی حتی جای خواب هم ندارند.

انتهای پیام/م

معاون وزیر بهداشت در همدان

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.